سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

تبريك استاندار كرمانشاه به مناسبت روز خبرنگار

استاندار كرمانشاه فرارسيدن روز خبرنگار را به تمامي خبرنگاران و جامعه رسانه ايي استان تبريك گفت.



به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت ا.. دمياد گفت: جادارد اين روز را به تمامي خبرنگاران محترم و جامعه رسانه ايي استان تبريك بگوئيم و به فعاليت و تلاش هاي اين عزيزان خسته نباشيد داشته باشيم.

وي در ادامه با اشاره به بودجة سال 1392 ‘ خواستار صرفه جويي در مصارف هزينه ايي دستگاه هاي اجرايي استان شد و گفت: اين كاهش بودجه فقط مختص استان نيست بلكه به دليل و اثر تحريم ها پديد آمده كه انشاء ا.. با جديت و تلاش بيشتر مسولين موجبات خير و شكوفايي بيشتر كشور را فراهم خواهد ساخت.

رئيس شوراي برنامه ريزي و توسعه استان ‘افزود : سختي ها هستند كه مسير توسعه و شكوفايي كشور را هموار مي سازند و با عنايت به اينكه انقلاب ما انقلابي است كه منشاء الهي دارد و همان گونه كه در 34 گذشته شاهد جهش هاي گسترده و دستاوردهاي بزرگي براي كشور بوديم لذا بايد اين موضوع را مدنظر داشته باشيم كه مسير عزت و اقتدار ؛ همچنان كشور را به استقلال و شكوفايي بيش از پيش سوق خواهد داد.

استاندار كرمانشاه با بيان اينكه هيچ كشوري استقلال و پيشرفت خود را به راحتي به دست نياورده است‘ عنوان کرد : ايران اسلامي با توجه به ظرفيت هاي معنوي و مادي خود‘ قادر به پيشبرد برنامه هاي عزت آفرين خود است و مسير تكامل ‘ استقلال و پيشرفت و شكوفايي را همچنان با اقتدار طي خواهد كرد و دشمنان در طراحي برنامه هاي شوم خود عليه كشور همچون گذشته ناكام خواهند شد.

استاندار كرمانشاه گفت : با توجه به اينكه مشكل عمده استان بيكاري است لذا اجراي طرح هاي كشاورزي و صنعتي بايد با هدف اشتغال جوانان و افزايش توليد و رونق اقتصادي مورد توجه قرار گيرند.

وهمچنین تلاش کنیم كه سرمايه گذاري بخش خصوصي در استان به منظور افزايش توليد بيشتر گسترش پيدا كند بنابراين بكارگيري از ظرفيت هاي بخش خصوصي جهت رفع مشكلات و مسائل پيش رو امري الزامي است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.