سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

کرمانشاه هفتمین استان امن کشور

دادستان کرمانشاه گفت:کرمانشاه رتبه هفتم، امن ترین استان کشور را دارد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


مجتبی ملکی گفت : مرکز آمار و انفورماتیک قوه قضاییه پایان هر ماه گزارشی با ارائه آمار دقیق از وضعیت امنیتی هر استان را منتشر کرده و در اختیار دادگستری و دادسراهای شهرستانها قرار می دهد که بر اساس آن، استان کرمانشاه همواره جزء امن ترین استانهای کشور است.

وی افزود: بر اساس آخرین گزارشی که این مرکز قوه قضاییه در اختیار دادگستری استان و دادسرای کرمانشاه قرار داده، رتبه امنیتی استان کرمانشاه، هفتم کشور است.

ملکی عنوان کرد : متاسفانه موضوعی که در کرمانشاه وجود دارد این است که احساس امنیت در میان مردم آنگونه که به واقع وجود دارد، نیست.

این مقام قضایی استان گفت: خبرنگاران و جامعه رسانه ای استان در این بین نقش خطیری بر عهده دارند و می توانند با ایجاد احساس امنیت در استان، شرایط امنیتی کرمانشاه را بیش از پیش ارتقاء دهند.

ملکی افزود : در چهار ماهه ابتدایی سالجاری تا کنون جرایم خاص در شهر کرمانشاه صورت نگرفته است.

وی گفت: با تلاش همکاران قضایی، دادسرای کرمانشاه در سطح کشور دارای رتبه بسیار مطلوبی است و این درحالی است که ما از کمبود کادر قضایی رنج می بریم.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه عنوان کرد : در بحث شعب بازپرسی دادسرای کرمانشاه، رتبه اول کشور را از حیث زمان رسیدگی به پرونده ها داریم و همچنین در بحث شعب دادیاری رتبه دوم کشور را در زمان رسیدگی به پرونده ها داریم./س


برچسب ها: کرمانشاه ، هفتمین ، امن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.