سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتح آبادی:

شوک مدیر عامل تراکتور بازیکنان را تکان داد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بازیکنان تیم تراکتور با روحیه که از بازی در مقابل ذوب آهن بدست آوردند خود را برای مقابله با سپاهان آماد می کنند.

غلامرضا فتح آبادی در خصوص بازی تراکتور سازی – ذوب آهن اصفهان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی  تراکتورسازی و ذوب آهن در واقع برای 2 تیم بازی مرگ و زندگی بود.

پيشکسوت فوتبال کشورمان ذوب آهن در دقیقه 90 با مربی گری یاوری خودش را به لیگ رساند و بعد از آن با مربیگری لوکا بوناچیچ که با لیگ برتر و دسته یک و فوتبال ایران آشنایی کامل دارد و چون در بدنسازی و جذب بازیکن دیر عمل کرد، ذوب آهن در آن جایگاه اولیه و واقعی خود نیست و درحال حاضر در جایگاه 15 جدول قرار دارد و تیم ذوب آهن با بازیهایی که انجام داده بهتر از این جایگاه را باید داشته باشد.

وی افزود: از آن طرف تراکتورسازی با مربیگری مجید جلالی و مدیریت حمید زینی زاده یک تیم کهکشانی تشکیل و بهترین بازیکنان را گرفتند و آخرین بازیکنی که تیم تراکتورسازی تبریز گرفت انصاری فر بود و درحال حاضر به دنبال خرید 2 بازیکن خارجی هستند که از بازیکنان قبلاً عضو تیم ملی کامرون بوده است.

فتح آبادي تصريح کرد: بازی با تراکتور سازی تبریز نسبت به بازیهایی که انجام داده بود به مراتب بهتر بود و نقاط ضعف ذوب آهن اصفهان را خوب تشخیص دادند.

وي در ادامه گفت: تراکتورسازی تبریز بازی 2 بر صفر برده را تبدیل به 2-2 کرد و از نظر من این ضعف است ولی با شوکی که با تدبیر و درایت زینی زاده مدیرعامل تیم و هیئت مدیره به کادر فنی و بازیکن وارد شد که اگر در این بازی و بازیهای دیگر نتیجه نگیرند آخرین کار تراکتورسازی خواهد بود و این شوک نتیجه داد و باعث برد تیم تراکتورسازی با برد 4 بر 2 برابر ذوب آهن شد و بچه ها از لحاظ روحی و روانی به گذشته بازگشتند.

فتح آبادي خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم تراکتورسازی در اصفهان به سر می برد و تمرینات و ریکاوری خود را برای بازی در مقابل سپاهان انجام ميدهد و من به عنوان پیشکسوت فوتبال از مدیریت تراکتورسازی تبریز تشکر می کنم که می خواهد تیم خود را مثل سالهای گذشته به قهرمانی و جایگاه اصلی خود را به عنوان نماینده ایران در بازیهای آسیایی برساند و مقامی که در لیگ دوازدهم بدست آورد را دوباره از آن خود کند./مح
برچسب ها: شوک ، ذوب آهن ، سپاهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.