سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار

استاندار خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن 17 مرداد را به خبرنگاران متعهد استان تبریک گفت.



 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد
در این پیام آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم

روز 17 مرداد، فرصت مغتنم تجلیل و تقدیر از صاحبان اندیشه و قلم و جهادگران عرصه آگاهی بخشی را به تمامی اصحاب رسانه و بویژه خبرنگاران متعهد، متین و پیشتاز خراسان رضوی تبریک و تهنیت می گویم.
باور دارم، آنچه که در سالروز شهادت شهید عزیز صارمی، در قدردانی از تلاش های اثرگذار و طاقت فرسای شما عزیزان می گذرد، رفتاری نمادین است که می توان آن را به عنوان یک حقیقت و ضرورت به تمامی روزهای سال گسترش داد.
بی تردید رسانه ها به عنوان ابزار انتقال پیام و به اقتضای اهمیت نقش و تاثیر گذاری خود در تاریخ 300 ساله فعالیتشان منشا مهندسی بسیاری از رخدادهای تلخ و شیرین و زشت و زیبا در عرصه جهانی بوده اند، این اتفاق در دو قرن اخیر در سرزمین ایران نیز تجلی خاص خود را داشته است که در نقاط عطف تاریخ این مرز و بوم می توان آن را رصد کرد.
در این میدان پر افت و خیز و سراسر هیجان اما تصمیم ساز و تعیین کننده، قطعا میان سربازان و افسران رسانه ای در برخی کشورهای شرقی به ویژه در کشور عزیزمان ایران که به اکسیر خداباوری، مردم محوری و درک عواطف و امنیت و سعادت ملت ها اعتقاد قلبی دارند با دست اندرکاران رسانه های مغرب زمین که عمدتا در خدمت کارتل ها و صاحبان زر و زور و تزویر بوده و هستند، تفاوت ماهوی بسیاری وجود دارد .
در ایران اسلامی که مبنای قضاوت ما درباره عزیزان خبرنگار در تمامی رسانه های مکتوب, دیداری و شنیداری می باشد، خبرنگار با خمیرمایه تیزبینی، آزادگی و آزاداندیشی از یک سو عامل انتقال بایدها و نبایدهای رهایی بخش، روشنگر و تعالی بخش است و از سوی دیگر پاسدار صیانت از مرزهای عقیدتی و ارزش های دینی و ملی است.
حضور پر رنگ خبرنگاران ولایتمدار در خلق حماسه سیاسی اخیر و نقش تعیین کننده آن ها در هدایت به سوی ایجاد حماسه اقتصادی و از همه مهمتر، تاثیر آن ها در روشنگری ماهیت دشمن در ابعاد نظامی و فرهنگی از جلوه های این رفتار متعهدانه نظام رسانه ای در کشور و از جمله استان پهناور و توانمند خراسان رضوی بعنوان دومین قطب رسانه ای ایران اسلامی است.
ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بحق پیوسته در حوزه رسانه ها، به همه عزیزان خاطرنشان می کنم در مسیر پیش روکه توطئه های استکبار و دسیسه صهیونیست و سران سرسپرده ی کشورهای مرتجع همچنان برقرار و پابرجاست , به مدد تلاش سربازان عرصه فرهنگی و عبارات روحیه بخش و خط مشی های امیدوار کننده شما ست که می توان بی هراس از القائات و توطئه های دشمنان ایران اسلامی را در سایه زعامت مقام عظمای ولایت و ایستادگی و مجاهدت مردم شریف به اعتلا، اقتدار و عزت روز افزون در عرصه گیتی رهمنون ساخت/س
 

برچسب ها: تبریک ، استاندار ، روز ، خبرنگار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.