سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/ استاندار سمنان :

خبرنگاران راویان صادق اطلاعات و آگاهی هستند

استاندار سمنان گفت: خبرنگاران ، قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات، آگاهی و اخبار هستند و بی شک از جمله پشتوانه های مهم خبرنگاران اعتمادسازی و امانتداری در بین مردم با انعکاس اخبار حقیقی و شفاف است.

 

ˈ به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، عباس رهی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار با تبریک هفدهم مرداد به خبرنگاران مطبوعات و رسانه های گروهی استان سمنان افزود: در این صورت شغل خبرنگاری حرفه ای شریف، پراهمیت و باارزش است.

در این پیام می خوانیم: هفدهم مرداد مصادف است با سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقامی که در عرصه پیام رسانی و خبرنگاری با سرلوحه قراردادن رسالت واقعی، جانشان را تقدیم اعتلا و عزت انقلاب اسلامی کردند.

رهی در این پیام از تلاشهای خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی، گسترش اطلاعات، آگاهی ، بصیرت افزایی و انعکاس مطلوب خدمات و فعالیتهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تجلیل کرد.

استاندار سمنان ابراز امیدواری کرد: با مدنظر قراردادن فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری که می فرمایند ˈجامعه مطبوعاتی بایستی با توجه به مسئولیتشان اهمیت کار خود را مورد توجه قرار دهندˈ برای جامعه خبری استان سمنان در اعتلای فرهنگ و ارزشهای والای اسلامی، آ گاهی بخشی بیشتر به مردم و کمک در راه شکوفایی و توسعه هرچه بیشتر در استان سمنان آرزوی موفقیت کرد/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.