سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست خارج از منطق نداريم/از تصميم گيري هاي دستوري پرهيز شود

عضو هيات مديره انجمن راديولوژي گفت:وزير بهداشت دولت جديد ملاک عملکرد واحدهاي خود را در طول مدت مديريت وزارت بهداشت تصميم گيري کميته هاي تخصصي اين وزارتخانه قرار دهد.

دکتر عبدالرسول صداقت، عضو هيات مديره انجمن راديولوژي ايران با بيان اينکه وزير جديد بهداشت و درمان آموزش پزشکي فردي متخصص و علم گراست به خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: چنانچه وزير بهداشت بتواند 60 درصد برنامه هاي پيشنهادي خود را در نظام سلامت محقق و اجرايي کند بسيار موفق خواهد بود.

وي با تاکيد بر اينکه جامعه راديولوژي هيچ درخواست غير منطقي از نظام سلامت و متوليان آن ندارد اظهار داشت: تنها خواستار اين هستيم که وزير بهداشت جديد از تصميم گيري هاي دستوري به روال آن چه در چند ماه اخير شاهد آن بوديم پرهيز کند و ملاک عملکرد را به کميته هاي تخصصي وزارت بهداشت و درمان واگذار کند .

وي تصريح کرد: در دولت دهم توجه اي از سوي وزارت بهداشت به انجمن هاي علمي مشاهده نشد و اگر جلسه اي با حضور انجمن ها و کميته هاي تخصصي برگزار مي شد صرفا به منظور جلب موافقت آنها براي مصوبات خود وزارتخانه بود.

عضو هيات مديره انجمن راديولوژي ايران با تاکيد بر اينکه از توان و ظرفيت کميته ها و انجمن هاي علمي در تصميم گيري هاي نظام سلامت استفاده شود بيان داشت: اميدواريم در دوران آغاز به کار وزارت بهداشت با مديريت جديد شاهد تمامي تصميمات به انجمن ها و کميته هاي تخصصي نباشيم./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.