سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تام هنكس و تام تيكور در عربستان

با وجود اينكه فيلم بلند پروازانه اطلس ابر (2011) آن طور كه انتظار مي رفت در گيشه موفق عمل نكرد، يكي از كارگردانان آن فيلم و تام هنكس قصد توليد پروژه بلند ديگري را دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ با وجود اينكه فيلم بلند پروازانه اطلس ابر (2011) آن طور كه انتظار مي رفت در گيشه موفق عمل نكرد اما به نظر مي رسد تام تيكور، يكي از كارگردانان آن فيلم و تام هنكس، يكي از بازيگران اصلي آن قصد دارند توليد پروژه بلند پروازانه ديگري را شروع كنند. نام فيلم هولوگرام براي پادشاه است و فيلمنامه آن بر اساس تازه ترين رمان ديو اگرز (جايي كه وحشي ها هستند) نوشته مي شود كه سال گذشته وارد بازار شد. تيكور، كه در نگارش فيلمنامه اقتباسي اطلس ابرها با واچوفسكي ها، كه كارگردانان ديگر فيلم بودند، همكاري كرد، كار اقتباس از رمان ديواگرز را شرووع كردهاست.

داستان رمان در باره مرد بازرگاني است كه كارش به مشكل مي خورد و وقتي متوجه مي شود كه آينده اي در آمريكا ندارد، راهي شهري در حال توسعه در عربستان سعودي مي شود تا آخرين شانس اش را آنجا امتحان كند.

او اميدوار است كه بتواند كاري به يادماندني انجام بدهد تا هم تجارت تازه اي به راه بيندازد و هم اينكه شهريه دانشگاه دخترش را بپردازد.

تام هنكس هنوز از زير سايه فيلم ناموفق لري كراون (2011) به كارگرداني و بازي خودش خارج نشده اما حضور او، تيكور واگرز در پروژه تازه باعث خواهد شد استوديوهاي فيلمسازي به فيلم تازه او روي خوش نشان بدهند، هنكس براي پاييز امسال فيلم كاپيتان فيليپس در باره دزدان دريايي سومالي را در نوبت نمايش دارد و فيلم بعدي او نجات آقاي بنكس است./ص

منبع: ماهنامه دنیای تصویر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.