سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبداللهی خبر داد:

آمادگی شهرداری تهران برای برگزاری نماز عید سعید فطر

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات این معاونت برای برگزاری نماز عید سعید فطر را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ مهندس مجتبی عبداللهی بااعلام اين خبر گفت : سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران همچون سال های گذشته ، گل آرایی جایگاه نماز را به عهده خواهد داشت همچنین بازپیرایی فضای سبز محوطه دانشگاه تهران و اطراف آن نیز توسط این سازمان انجام شده است.

وی همچنین در خصوص نظافت معابر و محوطه محل برگزاری نماز عید نیز گفت : سازمان مدیریت پسماند نیز با کمک نیروهای خدمات شهری این سازمان وبا استفاده از ماشین آلات مختلف همچون کامیون ، خاور، جارو ، جدول شوی و تانکر آب محل برگزاری نماز را نظافت و شست و شو خواهند داد .

معاون خدمات شهری شهرداری افزود : یک تن کیسه زباله نیز در میان نمازگزاران به منظر جمع آوری پسماند توزیع خواهد شد .

وی خاطرنشان ساخت : بعد از برگزاری نماز عید فطر نیز نیروهای سازمان مدیریت پسماند و مناطق ، تمامی معابر و محوطه اطراف دانشگاه تهران را به سرعت نظافت خواهند کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به حضور پررنگ نیروهای آتش نشان در محل برگزاری نماز عید گفت : اکیپ های خدمات شهری نیز برای رفع سد معبر و عدم حضور دستفروشان در زمان برگزاری نماز عید را به عهده خواهند داشت .

عبداللهي اظهار امیدواری کردتا با تمهیدات و اقدامات پیش بینی شده شهرداری تهران ، نماز عید سعید فطر هر چه باشکوهتر برگزارشده و نمازگزاران به راحتی و بدون بروز مشکلی دراین فریضه بزرگ شرکت کنند./جم

برچسب ها: آمادگی ، شهرداری ، تهران ، عید ، سعید ، فطر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.