سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانواده "اسكندري"، مهمان "آبي آسماني"

خانواده "اسكندري" امشب در "آبي آسماني" با واقعه خاص و منحصر به فردي صحبت مي‌كنند.

"رضا درويش نوري" تهيه‌كننده به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: مهمان امروز "آبي آسماني" خانواده آقاي "اسكندري" هستند كه از ابتداي انقلاب مانند بقيه مردم در تظاهرات حضور پيدا كرده و در همين حين از طرف گروه منافقان نامه‌هاي تهديدآميز دريافت مي‌كنند كه در يكي از روزها منافقان به قصد ترور آقاي "اسكندري" به درب خانه مي‌آيند كه وي حضور نداشته كه در نتيجه اين گروه منافق به زور وارد خانه‌ آقاي "اسكندري" مي‌شود و همسر وي و يك خانم و آقاي مهمان را به رگبار بسته و آنها را شهيد مي‌كنند و دختر كوچك خانواده نيز طي اين حادثه مجروح مي‌شود.



وي افزود: امروز آقاي "اسكندري" به همراه دخترشان در خصوص اين واقعه خاص و منحصر به فرد كه در آن شقاوت و پليدي منافقين كاملا مشهود است توضيح مي‌دهند.

"نوري" عنوان كرد: محور صحبت‌هاي امروز بيشتر، بررسي فضاي ترورهاي اجتماعي است زيرا مردم بيشتر به ترورها از جنبه سياسي نگاه مي‌كنند كه براي امروز آيتم‌هاي اختصاصي از حوادث اتفاق افتاده بازسازي شده است.

از عوامل اين برنامه: كارگردان: "حسن سد خسروي"، مجري: "عليرضا غفاري"، تيم نويسندگان: عليرضا غفاري"،"ميترا نيك فر"، تصويربردار: "صمد قرباني"، "رضا خسروي" هستند./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.