سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

خبرنگاران با نقد خیراندیشانه موجب بالندگی جامعه می‌شوند

استاندار قم گفت: خبرنگاران با پیام‌رسانی صادق، نقد خیراندیشانه و منصفانه موجبات اصلاح، سعادت و در نهایت رشد و بالندگی جامعه را فراهم می‌کنند.

به گزارش خبرنگاران باشگاه خبرنگاران قم، در پیام تبریک کرم‌رضا پیریایی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار آمده است: 17 مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، یادآور مجاهدت، ایثار و تلاش خبرنگاران «این طلایه داران و پیشگامان عرصه اطلاع رسانی» است. انسان‌های پر تلاش و فداکاری که در کسوت شرافتمندانه خبرنگاری و به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت جوی جامعه، گام در وادی مقدس، قلم و عرصه روشنگری نهاده و با پیام رسانی صادق، نقد خیراندیشانه و منصفانه موجبات اصلاح، سعادت و در نهایت رشد و بالندگی جامعه را فراهم می‌کنند.

در ادامه این پیام آمده است: روز پاسداشت کسانی است که با ایمان و اعتقاد قلبی به قداست عرصه آگاهی بخشی، همواره قلم و اندیشه پاک خویش را در راه نشر حقایق و بیان واقعیت‌های اجتماع به‌کار گرفته و با تمام وجود برای تحقق رسالت کاری می‌کوشند. انسان‌های سخت کوش، پرتلاش و صادقی که بی آلایش در قاموس قلم خبرنگاری، سختی‌های کار را به جان خریده و برای تحول، پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور مجاهدت می‌کنند و در این میان چه زیبا و باشکوه است جهاد قاصدان امین و راویان صدیقی که از خون پاک و پیام رسان خود مایه گذاشته و در آوردگاه جهاد و شهادت جاودانه شدند، مجاهدانی که برای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه و بالندگی میهن عزیز اسلامی‌مان از همه چیز خود گذشتند.

در پایان این پیام آمده است: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه خبر و رسانه، روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه، تبریک گفته و از درگاه خداوند سبحان، توفیق و سربلندی روز افزون جامعه خبری متعهد، کوشا و پرتلاش استان مقدس قم را آرزومندم./س

برچسب ها: قم ، خبرنگار ، خیر ، اندیش ، بالندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.