سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام عمل جراحی کلافه‌های عروق مغزی در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر

عمل جراحی پیچیده کلافه‌های عروق مغزی در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر با موفقیت انجام شد

به گزار ش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ جراح این عمل  بوشهر گفت: جوانی بیست و یک ساله با سر درد شدید ناگهانی به بیمارستان شهدای خلیج فارس مراجعه کرد و در بررسی‌هایی که انجام شد متوجه بروز یک بیماری نادر در وی شدیم که شیوع کمی در جامعه دارد.

دکتر سید نادردادگر افزود: این بیماری باعث ایجاد یک نوع کلافه‌های عروقی مانند گلوله کاموا در مغز می‌شود که این گلوله‌ها تماماً عروق مغزی می‌باشد و ممکن است مشکلاتی از قبیل خونریزی، تشنج، بروز اختلالات عصبی و نقص عصبی برای بیمار ایجاد کند.

این متخصص جراحی مغز و ستون فقرات بیان داشت: به یاری خدا و به کمک تیم جراحی و متخصص بیهوشی و امکانات پیشرفته بیمارستان شهدای خلیج فارس این عمل به خوبی و با موفقیت انجام شد و هم اکنون بیمار در سلامتی کامل به سر می‌برد و در چند روز آینده از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

دکتر دادگر در باره این عمل جراحی توضیح داد: پیچیدگی جراحی انجام شده به گونه‌ای است که اینگونه جراحی‌ها در شهر‌های بزرگ و درجه اول کشور صورت می‌گیرد و تنها مراکز ویژه‌ای قادر به انجام این نوع اعمال هستند که باید این نوید را به مردم استان بوشهر داد که چنین جراحی‌هایی نیز در بوشهر و توسط متخصصین استانی انجام می‌شود و می‌توان استان بوشهر را از جمله مراکز خاص برای انجام چنین عمل‌هایی به حساب آورد.

برچسب ها: عروق ، مغز ، بیمارستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.