سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

سه هزار و 230 واحد مسکن مهر در استان اردبیل واگذار می شود

استاندار اردبیل گفت: در هفته دولت سه هزار و 230 واحد مسکن مهر شهری در این استان واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در جلسه بررسی وضعیت مسکن مهر شهری و روستایی استان افزود: این واحدها بصورت متمرکز غیر از خود مالکان و بافت فرسوده احداث شده است.

وی سهمیه استان برای نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی در سال جاری را هشت هزار واحد ذکر کرد و گفت: از این تعداد تاکنون 200 هزار و 156 واحد به بانک های عامل معرفی و 756 واحد انعقاد قرارداد شده اند.

استاندار اردبیل افزود: نوسازی تمام واحدهای مسکونی روستایی تا پایان برنامه پنجم توسعه دغدغه اصلی مسوولان است و با مشارکت بانک های عامل و همت و تلاش دستگاه های اجرایی مرتبط پیش بینی می شود تا پایان سال 92 این هشت هزار واحد به مرحله انعقاد قرارداد و اجرا برسد تا روستاییان بتوانند واحدهای مسکونی خود را هرچه سریع تر بادوام و مقاوم کنند.

نیکزاد همچنین سهمیه شهرستان اردبیل برای نوسازی واحدهای مسکونی روستایی در سال جاری را یک هزار و 360 واحد ذکر کرد و گفت: از این تعداد 29 درصد به بانک های عامل معرفی شده و لازم است برای معرفی به بانک های عامل و عقد قرارداد تلاش شود.

وی اظهار کرد: سهمیه شهرستان بیله سوار 800 واحد ، پارس آباد یک هزار و 120 واحد ، خلخال 880 واحد ، نیر 400 واحد ، سرعین 300 واحد ، کوثر 360 واحد ، گرمی یک هزار و 200 واحد ، مشگین شهر 960 واحد و نمین 620 واحد است.

وی افزود: بانک های کشاورزی ، تجارت ، صادرت و ملی دارای سهمیه پرداخت تسهیلات برای نوسازی این واحدها هستند و باید در موعد مقرر نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کنند/س.

برچسب ها: اردبیل ، واگذاری ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.