سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید معاون فرهنگی مطبوعاتی استان تهران از لوکیشن " ماه عسل "

روز گذشته در بیست وششمین روز ماه مبارک رمضان، محمدصادق افراسیابی معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان تهران از لوکیشن برنامه " ماه عسل "بازدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، محمد صادق افراسیابی در بازدید از لوکیشن برنامه " ماه عسل " از اعلام حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامیاستان تهران از برنامه ی ماه عسل خبر داد و با عوامل و دست اندرکاران این برنامه به گفت‌وگو نشست.

بنابراین گزارش عوامل برنامه ی ماه عسل در حاشیه بازدید معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از لوکیشن برنامه، خواستار صدور مجوز « موسسه فرهنگی هنری ماه عسل » با هدف تداوم برنامه های فرهنگی و هنری برنامه ماه عسل در سایر روزهای سال شدند که با استقبال ویژه این مقام مسئول روبرو شد.

همچنین  افراسیابی با هدف تشویق و حمایت از عوامل برنامه ی ماه عسل از اهدای هزینه ی سفر و اقامت عوامل برنامه ی مذکور در مهدهای فرهنگ و هنر ایران زمین شامل شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، قم و همدان و برنامه ریزی برای حضور عوامل برنامه ی ماه عسل در میان مردم شهرستانهای استان تهران خبر داد و تصریح کرد: معاونت فرهنگی، مطبوعاتی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان تهران آمادگی دارد از برترین میهمانان برنامه ی ماه عسل به انتخاب مخاطبان برنامه به عنوان اسوه های فرهنگی کشور تقدیر نماید.

لازم به ذکر است ویژه برنامه ی افطار ماه عسل در۳۰ قسمت ۷۰ دقیقه ای توسط گروه اجتماعی شبکه سوم سیما تولید شده است و از ۱۹ تیر ماه هرشب ساعت ۱۹:۱۵ به روی آنتن رفته است و روز بعد ساعت ۷:۱۵ بامداد تکرار می شود.مجری و تهیه کننده این برنامه زنده وگفتگو محور احسان علیخانی بوده ومیهمانان برنامه از میان افرادی انتخاب شده اند که از لحاظ اجتماعی ،فرهنگی ،علمی و.. در شرایط خاص قرار  دارند وهر کدام  که بر روی صندلی ماه عسل می نشینند ، راوی قصه ی زندگی خود هستند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.