سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/ جانشین فرماندهی انتظامی کشور :

استان همدان در شاخص های امنیتی ، جلوتر از کشور است

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور گفت : عملکرد استان همدان در ارتقا شاخص های انتظامی ، نشان دهنده ی پیشتازی استان همدان در این زمینه با توجه به میانگین کشوری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ سردار رادان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان همدان  افزود : عملکرد نیروی انتظامی استان همدان ، بیانگر کاهش 6 درصدی سرقت های مهم / کاهش 50 درصدی قتل ها / ایجاد احساس امنیت شدید در استان و کاهش 16 درصدی فوت شدگان در حوادث جاده ای است .
وی با بیان اینکه استان همدان یکی از مرکزهای مهم و اساسی در تردد های جاده ای است ، اظهار داشت : چنانچه راهنمایی و رانندگی در همدان عملکرد خوبی نداشته باشد می تواند آمار حوادث جاده ای کشور را دستخوش تغییرات دهد و به عبارتی دیگر این آمارها را تکان دهد و این در حالی است که در این بخش نیز استان همدان وضعیت مناسبی دارد.
وی خدمت در نظام جمهوری اسلامی را افتخاری برای خادمان به ملت دانست و گفت : هر چقدر این خدمت ها و مسئولیت ها سخت و سنگین باشد میزان ثواب اعطایی ان از سوی خدا نیز بیشتر است.
سردان رادان خاطرنشان کرد : اگر مشکلی به خصوص در حوزه اجتماعی با تدبیر حل شود این مشکل به معضل و سپس به بحران  تبدیل می شود که  موجبات عقب ماندگی جامعه را فراهم خواهد کرد.
وی خطاب به فرمانده جدید انتظامی استان تکید کرد : باید استان همدان را به استانی ناامن برای قانون شکنان و متخلفان تبدیل کرد تا کسی جرات دست درازی به جان ، مال و ناموس مردم را نداشته باشد.
سردار رادان بر تعامل و هماهنگی نیروی انتظامی با مردم و دستگاه ها اشاره  و تصریح کرد : در ارتباط با بسیج و خانواده های شهدا و جانبازان شاهد برکت در ماموریت های نیروی انتظامی و به دنبال آن موفقیت خواهیم بود.
در این مراسم از خدمات سردار معصوم بیگی تجلیل و سرهنگ مهدیان نسب به سمت فرمانده انتظامی استان منصوب شد./س
برچسب ها: همدان ، رادان ، امنیتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.