سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

خبرنگاران یاوران صدیق جامعه

خبرنگاران با تلاش شبانه‌وزی خودیاوران صدیق جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ در عصری که زندگی با تکنولوژی و فناوری ادغام شده و فعالیت سنتی جای خود را به صنعتی داده قشری در حال زندگی در بین ما هستندکه هیچ وقت رنگ صداقت را نباخته و به بیان مشکلات و آلام اجتماع پرداخته است.

خبرنگاران یاوران قلم به دست هستند که اولین نقش عمده را در کنار مسئولان برای سازندگی جامعه و ایجاد فضای مناسب برای زندگی مردم فراهم می‌نمایند.

اگر چه شاید فعالیت این قشر زحمتکش بعضی وقت‌ها با بی‌حرمتی و نگاه‌های غربت‌انگیز روبه‌رو می‌شود و این درد همچنان در دلهای آنها سنگینی می‌کند و برای همگان آشنا نیست اما عرصه خبر و اطلاع‌رسانی از جمله عرصه‌های اجتماعی است که حول محور مسئولان و همپای آنها در تکاپوی حل مشکلات جامعه است.

خبرنگارانی که الگوی آنها شهید صارمی‌ها هستند و در راه اعتلای رسالت خبری خود و توسعه همه‌جانبه کشور خود آگاه از جان خود می‌گذرند.

برای این قشر زحمتکش شاید شرایط جوی سخت سرما و گرما، روز‌های تعطیل و ترک خانواده برای ساعت‌های متوالی و دور از شهر و دیار و صحنه‌های زشت و زیبا مهم نیست، مهم آگاهی‌بخشی به مردم و در کنار مردم بودن است.

شاید 17 مرداد و سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی تلنگری باشد که به یاد این قشر که شبانه‌روز در سنگر‌ اطلاع‌رسانی می‌باشند بوده و با مهر به آنها بنگریم آنهایی که باصداقت پای کار هستند .

نگاه مثبت مسئولان و جامعه است که می‌تواند پا به پای خبرنگار در کاهش مشکلات اجتماعی تاثیرگذار باشد و اگر این همسویی و همگرایی در جامعه نباشد تلاش‌های خبرنگار و عرصه رسانه بی‌ثمر می‌باشد.

خبرنگاران کسانی هستند که بی‌منت و بی‌چشمداشت اخبار را در سریع‌ترین زمان و بدونه دخل و تصرف به عنوان زبان گویای جامعه منعکس نموده و گاه سازندگی‌هایی که در جامعه ما آنها را سهل و کوچک می‌پنداریم با زحمت فراوان این قلم‌های بیدار ثبت و نشان داده می‌شود.

از365 روز سال فقط یک روز به عنوان روز خبرنگارنامیده شدهولی بهتر است بدانیم که هر روز، روز خبرنگار است و خبرنگارهر روز زنده و پویا در کنار مسئولان برای ارتقای جامعه خود در تمامی سطوح می‌کوشد.

باشد که درد دل خبرنگاران در جامعه برای مسئولان همواره مثل سایر مردم کارگر شده و نگاه‌ها و ناملایمتی‌ها به این قشر زحمتکش اصلاح شود،شاید یک خسته نباشید خستگی‌ها، دوندگی‌ها، رنج‌ها وتلاش‌های این قشر را جبران کند/س.

برچسب ها: اردبیل ، روز ، خبرنگار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.