سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

مجلس فارغ از تعلقات حزبی صلاحیت وزیران پیشنهادی را بررسی می کند

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان بر اساس تعهدات خود نسبت به جمهوری اسلامی و مردم و فارغ از تعلقات حزبی، صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت یازدهم را بررسی می کنند.

سید سعید زمانیان دهکردی با بیان بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت یازدهم در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی، پایبندی آنان به آرمان های نظام جمهوری اسلامی را از اصول اساسی حاکم بر بررسی صلاحیت وزیران عنوان کرد.
وی همکاری حداکثری با دولت تدبیر و امید را اصل محوری نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کرد و افزود: رای اعتماد بالا به وزرای پیشنهادی، از مصادیق این همکاری است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تشکیل کابینه قوی را لازمه پاسخگویی رئیس دولت به انتظارات جامعه دانست و گفت: اگر وزیران نتوانند اهداف و وعده های دولت را محقق کنند، دولت نیز در این مسیر با مشکل مواجه می شود.
زمانیان دهکردی از تخصص، تجربه و تعهد به عنوان ملزومات رای اعتماد به وزرای پیشنهادی یاد کرد و افزود: وصیت امام خمینی (ره) به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ایستادگی در مقابل فشارها و انحراف از اصول انقلاب است./س
برچسب ها: مجلس ، تعلق ، صلاحیت ، وزیران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.