سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تكميل پژوهش ها براي انتشار مجله اقتصادي در شبكه سحر

پژوهش هاي برنامه "مجله اقتصادي" در سيماي اردو شبكه سحر به پايان رسيده و تصويربرداري اين برنامه به زودي آغاز مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ تحقيق و پژوهش براي تهيه اين برنامه به پايان رسيده و كارشناسان آيتم هاي"معرفي اقتصاد ايران با تاكيد بر وجهه بين المللي آن"، "بررسي روندهاي اقتصادي منطقه شامل ايران، خاورميانه" و "بررسي سير تطور سلطه اقتصادي غرب بر منطقه" نيز انتخاب شده اند و به زودي تصويربرداري گفت و گو با كارشناسان آغاز مي شود.

رستم نادري تهيه كننده و كارگردان مجموعه برنامه "مجله اقتصادي"محدوديت هاي موجود در دسترسي به كارشناسان اردوزبان مسايل اقتصادي شبه قاره اشاره كرد و افزود: به دليل محدوديت هايي كه در زمينه كارشناس و نويسنده اردوزبان داشتيم، تحقيقات مربوط به بخش چهارم برنامه يعني "بررسي رويدادهاي مهم اقتصادي شبه قاره" در حال اتمام است و همزمان در حال انتخاب كارشناسان اين بخش هستيم.

ساخت تيتراژ و وله هاي بخش هاي مختلف اين مجموعه برنامه نيز به پايان رسيده است.

"مجله اقتصادي" با هدف معرفي مسايل و بررسي روابط اقتصادي ايران با شبه قاره هند در 26 قسمت 25 دقيقه اي در شبكه سحر در حال توليد است. اين برنامه تركيبي داراي آيتم هاي تصوير- نريشن و گفت و گوي كارشناس است.

از جمله عوامل توليد مجموعه "مجله اقتصادي" دكتر ابراهيم التجايي (نويسنده و محقق)، اميرحسين شهرياري (تدوينگر)، ناهيد انوري و محمد عظيم (گويندگان متن) را مي توان نام برد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.