سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/ سردار فضلی:

اردوهای راهیان نور عرصه جهاد فرهنگی است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس گفت: اردوهای راهیان نور عرصه جهاد فرهنگی است.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارن از سمنان ، سردار ˈعلی فضلیˈ در آیین تجلیل از 250 خادم شهدای راهیان نور استان سمنان افزود: این عرصه بستری برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهداست.

وی با بیان اینکه سال گذشته چهار میلیون و 860 زائر به مهمانی شهدا در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس سفر کردند، خاطرنشان کرد: پیش بینی‏ می‏شود بیش از پنج میلیون نفر امسال به این مناطق سفر کنند که یک میلیون نفر آن دانش‏آموزان هستند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز با تأکید بر اهمیت اردوهای راهیان نور گفت: اردوهای راهیان نور تأثیرات شگرفی در تداوم راه شهدا دارد.

سردار ˈعلی استادحسینیˈ افزود: اردوهای راهیان نور یکی از مهمترین راههای فرهنگ ‏سازی برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان است.

استاندار سمنان گفت: ولایت فقیه مهمترین عامل وحدت و انسجام جامعه است و به فرموده حضرت امام خمینی (ره) پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتان آسیبی نرسد.

عباس رهی افزود: اگر می‏خواهیم کشورمان از چنگ‏اندازی دشمنان انقلاب و نظام به ارزشها مصون بماند باید راه شهدا را ادامه دهیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

در ایِن آیین که توسط سپاه قائم (عج) استان سمنان برگزار شد از 250 نفر از خادمان شهدا و عوامل اجرایی راهیان نور تجلیل شد.

این آیین با حضور جمعی از خادمان شهدا راهیان نور در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.