سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

استقبال از ورزشکاران و افتخارآفرينان ناشنوا و پيوند اعضای فارس در مسابقات جهاني

قهرمانان مسابقات جهانی ناشنوایان و پیوند اعضا با استقبال گرم مردم و مسئولان وارد شیراز شدند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، در مسابقات المپیک ناشنوایان بلغارستان و پیوند اعضا جهانی آفریقای جنوبی ورزشکاران فارس16 نشان رنگارنگ کسب کردند .

در مسابقات ناشنوایان ، مژده مردانی از مرودشت نشان طلای کاراته در بخش کاتا را به گردن آویخت ، زهرا ابراهیمی در تکواندو و در بخش پومسه نشان برنر را از آن خود کرد ، مریم خدابنده از شهرستان فسا نشان برنز تکواندو را کسب کرد و محمدهادی صالحی در پرش ارتفاع به مقام ششم دست یافت .

در این رقابت ها ، فاطمه اسدپور به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو و ابراهیم غلامی به عنوان مربی کشتی از استان فارس کاروان ناشنوایان را همراهی کردند.

همچنین در مسابقات پیوند اعضا نیز مریم مولایی یک طلا ، یک نقره و یک برنز در رشته بدمینتون و دو و میدانی کسب کرد ، هایده اسلامی هم در بدمینتون و و دو و میدانی نشان نقره و برنز به دست آورد .

سعید سهرابی در دو و میدانی و در ماده های مختلف یک طلا، دو نقره و یک برنز کسب کرد و علی حسن شاهی هم در ماده های مختلف یک طلا و سه نقره را به ارمغان آورد.

در این مسابقات ، جانعلی رفیعی سرمربی فارسی تیم ملی دو و میدانی این تیم را همراهی کرد.

سرپرست هیئت ناشنوایان ، بیماران خاص و پیوند اعضا در این آیین گفت: ورزشکاران فارس در رقابت های بلغارستان و آفریقای جنوبی درخشش بی نظیری داشتند به گونه ای که از هشت ورزشکار اعزام شده به این رقابت ها ، هفت نفر نشان کسب کردند و برای اولین بار در تاریخ المپیک ناشنوایان یک بانوی فارسی نشان طلا کسب کرد .

حسن صحراییان بیان کرد: موفقیت کسب شده ورزشکاران این هیئت، نتیجه سخت کوشی ورزشکاران و مربیان است./س

برچسب ها: استقبال ، ناشنوا ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.