سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

ایجاد صنایع تبدیلی میوه وکنسانتره عامل رونق اقتصادی شهرستان هوراند

فرماندارشهرستان اهرگفت: ایجاد صنایع تبدیلی میوه وکنسانتره ،عامل رونق اقتصادی درشهرستان هوراند خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، صدیقی با بیان اینکه ایجاد صنایع تبدیلی میوه وکنسانتره برای تبدیل به احسن محصولات تولیدی کشاورزی در ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرهاگفت: سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی در توسعه وگسترش این صنایع در شهرستان هوراند ضروری می باشد.

وی با اشاره به اینکه سدهای علی آباد وشکرلوچای جزو سدهای مصوب و در دست اجرای شهرستان هوراند در دولت دهم بوده است افزود: با اختصاص اعتبارات بیشتر و اتمام این پروژه، شاهد رونق بخش کشاورزی و ایجاد سیستم مکانیزه و آبیاری تحت فشار با احداث باغات نمونه در این شهرستان خواهیم بود.

صدیقی اضافه کرد: در صورت تداوم برنامه آموزشی، ترویجی، مکانیزاسیون کشاورزی و ترویج آبیاری تحت فشار و بارانی در پایاب سد ستارخان و سایر سدها گامهای عملی در رونق کشاورزی منطقه برداشته می شود.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به اقدامات اولیه برای رونق گردشگری منطقه از جمله منطقه نمونه گردشگری علی آباد هوراند گفت: با پیگیری واختصاص اعتبارات لازم و ایجاد زیرساختهای گردشگری درمنطقه، شاهد رونق اقتصادی بیش از پیش این منطقه و استفاده بهینه از پتانسیل های موجود در راستای شکوفایی بخش اقتصاد مبتنی برکشاورزی آن باشیم./س

برچسب ها: ایجاد ، صنایع ، تبدیلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.