سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

روز حبرنگار یادآور عمل مجاهدانه شهید صارمی است

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: روز خبرنگار یادآور عمل مجاهدانه شهیدی است که برای بازگویی چهره زشت تروریسم در نگارش خبر از خون خویش مایه گذاشت و در آسمان بلند شهادت و ایثار نام خویش را جاودانه ساخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان سجاد معین افزود: شهادت شهید صارمی روزی را در تاریخ ایران رقم زد که از آن پس به پاسداشت خدمات صادقانه و مجاهدانه خبرنگاران متعهد و مؤمن به اسلام و انقلاب، روز خبرنگار نامیده شد.
به گفته وی شهید صارمی افتخارایران اسلامی به ویژه استان لرستان است و همه خبرنگاران باید از رشادت ، ایثارگری و صداقت و حقگویی این شهید بزرگوار الگو بگیرند.
وی همچنین با تاکید بر اینکه کار خبر رسانی، کار مقدسی است،خبرنگاران را حلقه ارتباط بین مردم و مسئولان دانست و گفت: خبرنگاران سرمایه های کشور هستند و اطلاع رسانی درست همچون حضور در خط مقدم یک نبرد مقدس است.
معین همچنین گفت: اطلاع رسانی جدا از شغل بودن، حرفه ای کاملاً تخصصی با ویژگی های منحصر به فرد است که رعایت نکردن یکی از بندهای آن می تواند این حرفه را زیر سئوال ببرد.
معین تاکید کرد: در حال حاضر خبرنگاران این استان پرتلاش و زحمتکش هستند و در عرصه خبررسانی حضوری فعال دارند.
شهید محمود صارمی 17مردادماه سال 77 بدست طالبان در مزارشریف افغانستان به شهادت رسید و پس از آن شورای فرهنگ عمومی کشور روز شهادت این شهید را به نام روز خبرنگار نامگذاری کرد./س

برچسب ها: روز ، خبرنگاز ، صارمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.