سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ليست رشته هاي با آزمون دانشگاه آزاد منتشر شد

ليست رشته/ محل هاي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي بر روي سايت www.azmoon.org قرار دارد، و هر داوطلب مي تواند براي اطلاع به آن مراجعه نمايد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران دكتر ناصر اقبالي با اعلام اين خبر و با اشاره به عدم چاپ دفترچه انتخاب رشته به روابط عمومي مركز آزمون گفت: فهرست رشته/ محل هاي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي بر روي سايت www.azmoon.org قرار دارد، لـذا داوطـلبان مي توانند بصورت آنلاين ليست رشته/محل ها را رؤيت و رشته هاي موردنظرشان را انتخاب كنند.

 اقبالي در ادامه افزود: افرادي كه در زمان ثبت نام آزمون سراسري علاوه بر انتخاب گروه آزمايشي اصلي خود، گزينه ي زبان انگليسي و هنر را بطور همزمان انتخاب و در آزمون شركت كرده اند، مي توانند هم اكنون هم از گروه آزمايشي خود و هم از گروه هنر و هم از زبان انگليسي انتخاب و در سايت بصورت آنلاين ثبت نام كنند.

رئيس مركز آزمون خاطرنشان كرد: براي انتخاب رشته در گروه هاي آزمايشي، در دست داشتن شناسه انتخاب رشته 7 رقمي كه تحت عنوان كد دسترسي در ذيل كارنامه صادره از سوي سازمان سنجش آموزش كشور درج گرديده است، الزاميست.

 اقبالي در ادامه تأكيد كرد: هر داوطلب رشته هاي با آزمون مي تواند 20 رشته/محل را در هر گروه آزمايشي براساس علاقه انتخاب و در سايت ثبت كند. همچنين داوطلبان مي توانند از مجموعه رشته/محل هاي پاره وقت نيز با خريد كارت اعتباري مجزا ثبت نام كنند.

اقـبالـي در پـايـان گــفـت: داوطـلـبان مـي تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال يـا ابهـامـي بـه سـايـت www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مراجعه كنند و در قسمت پرسش و پاسخ سؤال خود را مطرح كنند و يا به آدرس الكترونيكي porsesh@azmoon.net ايميل خود را ارسال نمايند تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به آنها پاسخ گويند.
برچسب ها: رشته محل ، دانشگاه ، آزمون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محدثه
۲۰:۳۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام دانشگاه ازاد واحددورود رشته پرستاری داره بدون ازمون یا باازمون رتبه کنکور باید چندباشه که پرستاری ازاد قبول بشیم
رشته من انسانی کنکور تجربی شرکت کردم