سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

70 درصد ترکیب تیم راهیان مشخص شده است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی راهیان کرمانشاه گفت: با جذب چند بازیکن جدید و تمدید قرارداد با تعدادی از بازیکنان فصل گذشته، حدود 70 درصد ترکیب فصل آینده باشگاه مشخص شده است

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


سلمان کریمی  گفت: از دو ماه پیش تمرینات آماده سازی و از حدود 10 روز قبل نیز تمرینات بدنسازی خود را آغاز کرده ایم تا با شرایط خوبی وارد مسابقات لیگ آزادگان بشویم.

وی درباره جذب نفرات جدید، نیز گفت: با توجه به ضعف هایی که فصل گذشته داشتیم سعی کردیم بازیکنانی را به خدمت بگیریم که نقاط ضعف موجود را برطرف و در طول فصل نیز به نقطه قوت باشگاه تبدیل شوند، ضمن آنکه با تعدادی از بازیکنان فصل گذشته که عملکرد قابل قبولی داشتند دوباره قرارداد بسته ایم.

کریمی یادآور شد: تا آغاز فصل جدید لیگ، به دنبال دیگر بازیکنان مورد نیاز خود خواهیم بود تا با ترکیبی کامل که متشکل از افراد باتجربه و جوان خواهد بود وارد مسابقات شویم و همانند فصل گذشته یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.

مدیرعامل راهیان کرمانشاه در ادامه، از تست گیری این باشگاه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری (16 و 17 مرداد) خبر داد و گفت: این تست گیری میان بازیکنان رده های سنی امید و بزرگسالان در ورزشگاه آزادی کرمانشاه از ساعت 16 تا 18 به عمل خواهد آمد.

کریمی ادامه داد: در پایان تست گیری، افراد مستعد شناسایی و برای حضور در باشگاه و عضویت در تیم راهیان دعوت به عمل خواهد آمد تا فصل آینده در ترکیب این تیم قرار بگیرند.

وی همچنین از مذاکره با چند تن از مربیان شناخته شده و باتجربه خبر داد و گفت: سعی می کنیم تا هفته آینده و یا حداکثر تا پایان مرداد سرمربی تیم را مشخص و تمرینات زیر نظر وی برگزار شود./ب

برچسب ها: ترکیب ، تیم ، راهیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.