سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشكلات بافت فرسوده منطقه 15 چاره انديشي مي شود

در راستاي رسيدگي به مشكلات بافت فرسوده محلات اتابك و مينابي كه داراي بيشترين ميزان فرسودگي هستند نهضت بازسازي و نوسازي بافت اين دو محله صورت مي گيرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در همين راستا يك كميسيون توافقات متشكل از هفت نفر شامل نمايندگان شهرداري منطقه 15، سازمان نوسازي، دبير شوراياري محله، معتمدان محلي و معاون شهرسازي و معماري منطقه تشكيل مي شود تا ضمن برگزاري جلسات و تعاملات لازم با شهروندان ساكن در محل كه اصلي ترين ركن نوسازي بافت فرسوده هستند، بتوانند نهضت نوسازي را عملي كنند.
در ادامه اين گزارش سيد احمد صفوي، شهردار منطقه 15 با اشاره به اينكه بافت فرسوده منطقه 248 هكتار است كه در مجموع بيش از هفت درصد كل بافت فرسوده تهران را شامل مي شود، گفت: در محلات اتابك و مينابي بيشترين مداخله براي نوسازي انجام گرفته و شركت هاي نوسازي منطقه با روش هاي مختلف از جمله فروش اوراق مشاركت، مشاركت بخش خصوصي اقدام به تملك و ساخت كرده اند.
شهردار منطقه 15 با تأكيد بر اينكه تسريع در تجميع از جمله راهكارهاي مناسب در نوسازي است، يادآور شد: در چهار ماهه نخست سال جاري 81 مورد درخواست تجميع داشتيم كه نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل، اين رقم بيش از دو برابر رشد داشته است./

برچسب ها: مشکلات ، بافت ، فرسوده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.