سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طبق نظرسنجي جديد انجام شده از فلسطينيان

بيش از نيمي از فلسطينيان با از سرگيري مذاکرات سازش مخالف هستند

روزنامه صهيونيستي "جروزالم پست" با انتشار گزارش جديدي اعلام کرده که نتايج جديدترين نظرسنجي انجام شده نشان مي دهد که بيش از نيمي از فلسطينيان مخالف از سرگيري مذاکرات سازش هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از جروزالم پست، اين روزنامه صهيوينستي در ادامه افزوده است که نظرسنجي توسط موسسه اي موسوم به "مرکز نظرسنجي عمومي" انجام شده است و از سوي يک سازمان بين المللي تحت عنوان سازمان "آلفا" مورد تاييد قرار گرفته است.

اين نظرسنجي از تاريخ 31 ژوئيه (9 مرداد) تا تاريخ 3 اوت (12 مرداد) انجام شده و در جريان آن از 500 فلسطيني ساکن نوار غزه و کرانه باختري پرسش بعمل آمده است. 

طبق نتايج اين نظرسنجي بيش از نيمي از فلسطينيان مخالف از سرگيري مذاکرات صلح فلسطيني – صهيونيستي بوده اند.

همچنين طبق اين نظرسنجي بيش از 43 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشته اند که با رياست "صائب عريقات" مذاکره کننده ارشد فلسطينيان بر تشکيلات خودگردان فلسطيني مشکلي ندراندو 36 درصد رياست وي را رد کرده اند.


نتايج اين نظرسنجي همچنين نشان داده است که تنها 20 درصد از پاسخ دهندگان معتقد به لزوئم برگزاري انتخابات پارلماني و رياست جمهوري تنها در کرانه باختري بوده اند. اکثريت پاسخ دهندگان نيز اظهار دشاته اند که در صورت عدم شرکت "محمود عباس" رييس تشکيلات خودگردان در انتخابات آينده از رياست برغوثي که مدت ها در زندان رژيم صهيونيستي به سر مي برد حمايت خواهند کرد.

همچنين 45 درصد از پاسخ دهندگان مخالف بازگشت "سلام فياض" نخست وزير مستعفي فلسطين به عرصه سياسي بوده اند. 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.