سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرنگاران حلقه وصل دولت و ملت اند

فرماندار شهرستان شهریار گفت: خبرنگاران با انعکاس خدمات دولت به افکار عمومی و انتقال انتظارات و مطالبات مردمی به مسئولین همچون رابط و حلقه وصل دولت و ملت عمل می کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عباس جوهری فرمانداری شهریار در حاشیه مراسم تقدیر و قدردانی از خبرنگاران که به همت فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در تالار شباهنگ شهریار  که با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد تصریح کرد: خدمات و سازندگی هایی که در سطح شهرستان و کشور صورت می گیرد با تلاش خبرنگاران منعکس می شود و در واقع امر خبرنگاران با انعکاس خدمات دولتی به مردم و انتقال مطالبات و درخواست های مردمی به مسئولین همچون حلقه رابط دولت و ملت عمل می کنند.

وی در نهایت افزود: کلیه پیشنهادات و انتقادات سازنده این قشر زحمت کش ارزشمند و قابل تقدیر است و به فضل الهی امروز کلیه مسئولین از این پل ارتباطی قوی و ظرفیت توانمند بهره مند هستند و می توان با هم افزایی ، مشارکت و همدلی در این مسیر مثبت و سازنده حرکت نمود.

گفتنی است در پایان این مراسم در نشستی صمیمی با حضور فرماندار ، دادستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار و مدیر کل اجتماعی استانداری تهران و جمعی دیگر از مسئولین از خبرنگاران فعال در این شهرستان تجلیل به عمل آمد./

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.