سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طي سه سال فعاليت؛

جهاد دانشگاهي در توانمندسازي اشتغال نقش مهمي داشته است

رئيس جهاد دانشگاهي گفت: جهاد دانشگاهي توانسته است با انجام مطالعه و تحقيق در توانمند سازي و فرهنگ سازي اشتغال طي سه سال اخير نقش مهمي داشته است.

دكتر محمد حسين يادگاري، رئيس جهاد دانشگاهي در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران با اشاره به حوزه هاي اشتغال مصوب اساسنامه جهاد دانشگاهي افزود: مشاركت در حوزه هاي مربوط به فارغ التحصيلان دانشگاهي با انجام كارهاي سه سال اخير، تهيه و تدوين سند توسعه و اشتغال و سرمايه گذاري در شش استان، تدوين دوره مهارت آموزشي، برگزاري بيش از 130 دوره مهارت آموزشي، برگزاري 30 دوره تربيت مربي و مشاوره كارآفريني از جمله فعاليت هاي جهاد دانشگاهي در حوزه اشتغال و كارآفريني است.

وي اظهار داشت: ما توانستيم با انجام مطالعه و تحقيق در توانمند سازي و فرهنگ سازي اشتغال نقش داشته باشيم.

رئيس جهاد دانشگاهي با بيان اين كه مقام معظم رهبري جهاد دانشگاهي را مولود مبارك انقلاب دانستند، ادامه داد: رهنمودهاي مقام معظم رهبري سر لوحه فعاليت هاي جهاد دانشگاهي است و اين نهاد انقلابي با پشتوانه و حمايت هاي رهبري توانسته به پيشرفت هاي قابل توجهي دست پيدا كند.

دكتر يادگاري در پايان با بيان اينكه ما جهادگران جهاد دانشگاهي در تمام امور پشتیبان ولايت فقيه و نگهدار دستاوردهاي انقلاب اسلامي و حافظ آن هستيم، خاطرنشان كرد: هر چه داريم با خلوص قدر اين نعمت بزرگ جمهوري اسلامي را با ديده جان و دل و عمل و اخلاص بدانيم و نگهدار آن باشيم./ ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.