سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنج خبرنگار اعزامی به کربلای معلی انتخاب شدند

رویانیان مسافر اولین پرواز هواپیمای اختصاصی پرسپولیس

پنج خبرنگار اعزامی باشگاه پرسپولیس برای سفر به کربلای معلی با پرواز هواپیمای اختصاصی باشگاه پرسپولیس به قید قرعه انتخاب شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پی اعلام محمد رویانیان مبنی بر اعزام پنج خبرنگار به مناسبت روز خبرنگار به کربلای معلی با اولین پرواز هواپیمای اختصاصی باشگاه پرسپولیس، قرعه‌کشی انتخاب پنج خبرنگار اعزامی ظهر امروز انجام شد.

با توجه به تاکید مسوولان هواپیمایی قشم ایر مبنی بر اعلام فوری و هر چه سریعتر خبرنگاران اعزامی به منظور انجام امور اداری و اقدامات سفر پس از هماهنگی مدیر روابط عمومی باشگاه با برخی سردبیران، خبرگزاری‌ها و مطبوعات ورزشی، این قرعه‌کشی ظهر امروز با حضور خبرنگاران سایت باشگاه پرسپولیس و دبیر سرویس ورزشی خبرگزاری مهر در محل خبرگزاری مهر انجام شد و نام تمام رسانه‌های ورزشی و حتی برنامه‌های رادیو و تلویزیون در این قرعه شرکت داده شد که در نهایت نمایندگان خبرگزاری ایسنا و مهر روزنامه‌های تماشا و 90 و شبکه خبر برای اعزام به کربلای معلی انتخاب شدند.

سایت باشگاه پرسپولیس، روزنامه پرسپولیس و روزنامه پیروزی که در ارتباط مستقیم با مدیر عامل باشگاه یا تحت نظر مدیر روابط عمومی باشگاه هستند نیز به عنوان یکی از گزینه‌های قرعه‌کشی بودند که از شانس انتخاب برخوردار نشدند.

لازم به ذکر است در پی توافق مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با مدیران شرکت هواپیمایی قشم ایر یک فروند هواپیمای ایرباس به باشگاه پرسپولیس اختصاص داده شده و عملیات رنگ آمیزی این هواپیما و درج نام و نشان پرسپولیس روی آن به پایان رسیده و اولین پرواز هواپیمای اختصاصی پرسپولیس به کربلای معلی روز عید فطر و شاید هم با چند روز تاخیر انجام خواهد شد.

در پی توافقات به عمل آمده، هواداران پرسپولیس با ارائه کارت هواداری می‌توانند از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوند و قرار است محصولات باشگاه پرسپولیس و همچنین کارت هواداری در این پرواز‌ها به مسافران و بویژه هواداران پرسپولیس عرضه شود.

محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز یکی از مسافرین اولین پرواز هواپیمای اختصاصی پرسپولیس به کربلای معلی خواهد بود./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.