سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشين فرمانده نيروي دريايي ارتش:

نيروي دريايي ارتش تربيت شده مكتب قرآن است

مراسم معنوي و نوراني محفل انس با قرآن كريم، با حضور جانشين فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، در پايگاه دريايي خارك برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعي_امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني ارتش، در اين آئين دريادار غلامرضا خادم بيغم، جانشين فرمانده نيروي دريايي ارتش طي سخناني در جمع فرماندهان و كاركنان پايگاه دريايي خارك گفت: نيروي دريايي در همه صحنه‌ها به خصوص در هشت سال دفاع مقدس مدافع ملت، انقلاب و پيرو خط امام و رهبري بوده و نيرويي با بصيرت و تربيت شده مكتب قرآن است.
 
وي افزود: نيروي دريايي در ماه نزول قرآن با برگزاري محافل انس با قرآن كريم در تمام شرايط حتي در حين اجراي ماموريت در يگان‌هاي شناور، بينش و خط مشي قرآني و ديني را در راستاي پيروي از ائمه اطهار(ع) به كاركنان و خانواده‌هاي آنها ياد داده است تا بتواند به خوبي در مقابل تهاجم فرهنگي غرب آسيب زدايي كند و نيروهايي كارآمد و مفيد در تمامي عرصه‌ها داشته باشد.
 
وي با بيان اينكه هميشه تمام نقشه‌ها و برنامه‌هاي غرب و دشمنان جمهوري اسلامي ايران با روشنگري فرماندهي معظم كل قوا خنثي شده است، افزود: مادامي كه كشور، ملت و نيروهاي مسلح از نعمت چنين رهبري فرزانه برخوردار باشند از هرگونه آسيب و گزندي محفوظ خواهند ماند.
 
دريادار بيغم با اشاره به نقش برجسته نيروي دريايي ارتش در جزيره خارك در هشت سال دفاع مقدس، تصريح كرد: نيروي دريايي امروز براي بهتر ادا كردن وظيفه خود درحال چابك‌سازي در پايگاه دريايي خارك به خاطر حضور فعال تر در آب‌هاي آزاد و درياي عمان است.
 
گفتني است؛ در اين مراسم امام جمعه و تعدادي از مسئولان جزيره خارك نيز حضور داشتند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.