سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار نقدي:

شمار شهداي بمبگذاري عوامل آمريكا در عراق از قربانيان بمب اتمي هيروشيما بيشتر است

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: آمريكا بعد از قريب هفتاد سال هنوز حاضر به عذرخواهي از جنايت هيروشيما نيست چراكه جنايت و وحشي‌گري جزء ذات رژيم آمريكاست و آنها در عراق تاكنون كشتاري عظيم‌تر از هيروشيما داشته‌اند.

به گزارش حوزه دفاعي_امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اينترنتي بسيج؛ سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: آمريكا هر روز در حال تكرار جنايت هيروشيماست و تنها در دو هفته اخير نزديك به 1500 نفر از مردم عراق توسط دست نشاندگان آمريكا شهيد و هزاران نفر از مردمِ بي‌گناه مجروح شده‌اند.
 
سردار نقدي بمبگذاري‌هاي زنجيره‌اي و موج ترورها در عراق توسط ايادي آمريكا را يادآور شده و تصريح كرد: از روزي كه ملت عراق جريان فشار خود را براي خروج ارتش متجاوز آمريكا از خاك خود آغاز كرد، آمريكا هم بمبگذاري‌هاي زنجيره‌اي و موج ترورها را توسط ايادي خود در عراق به راه انداخت تا ضمن ايجاد اختلاف بين شيعه و سني و كم كردن ضريب وحدت ملي، از شكل گيري نيروي منسجم ملي در مقابل دخالت هاي آمريكا بكاهد و از سوي ديگر به مردم عراق اينطور القا كند كه بدون حضور آمريكا، عراق روي خوش امنيت را به خود نخواهد ديد.
 
وي به برگزاري مراسم يادبود جانباختگان جنايت اتمي آمريكا در هيروشيما و ناكازاكي در نقاط مختلف دنيا اشاره کرده و اظهار داشت: حدود هفتاد سال است كه در چنين مراسم‌هايي مرتباً از آمريكا خواسته مي‌شود به خاطر اين جنايت بزرگ ضدبشري عذرخواهي كند ولي آمريكا از عذرخواهي سر باز مي‌زند چراكه ماهيت آمريكا همان ماهيت جنايتكارانه‌اي است كه در هيروشيما بروز يافت.
 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان كرد: چه كسي مي‌داند قربانيان كشتار سرخپوستان و سياهان آمريكا كمتر از هيروشيما بوده است؟ يا تجاوز به ويتنام چند برابر هيروشيما قرباني نگرفته است؟ بدون شك تجاوز آمريكا به عراق تاكنون چند برابر حادثه هيروشيما قرباني داشته است.
 
وي در پايان با يادآوري حمله ناجوانمردانه شيطان بزرگ به هواپيماي مسافربري ايران بيان كرد: جنايات آمريكا هر روز بيشتر مي‌شود و كشتار روزانه مردمِ بي‌گناه و زن و كودك پاكستاني و افغاني در ساعات نيمه شب در حال خواب توسط هواپيماهاي بدون سرنشين آمريكا اين واقعيت را اثبات مي كند كه جنايت و وحشي‌گري در ذات و سرشت رژيم آمريكاست و تا از بين نرود دنيا روي آرامش را نخواهد ديد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.