سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه ملی پوشان در مقابل تجلیل های متوالی؛

داورزنی: کمیته انضباطی عامل بازدارنده برای کنترل فضای لیگ است

آراء کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در شرایطی اعلام شد که این روزها ملی پوشان به خاطر عملکرد خوبشان در لیگ جهانی به کرات مورد تجلیل قرار می گیرد.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: آراء کمیته انضباطی در شرایطی اعلام شد که ما تمام سعی خود را برای کاهش و تخفیف به افراد را به کار گرفتیم.

وی در خصوص عدم بخشش ملی پوشان از جریمه کمیته انضباطی گفت: کمیته انضباطی به طور کلی عامل بازدارنده برای کنترل فضای والیبال است تمام این بازیکنان پسران من هستند ولی باید بپذیرند که اداره لیگ دارای شرایط خاصی است.

وی تصریح کرد: هیجانات و مشکلاتی که در طول مسابقات لیگ به وجود می آید باید کنترل شده و از بروز مسائل حاشیه ای جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: اگر مسایل حاشیه ای لیگ کنترل نشود و به طور قطع شاهد بروز بحران های جبران ناپذیری خواهیم بود که آینده والیبال ایران را به خطر می اندازد.

رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به این سؤال که هدیه فدراسیون به والیبالیست ها که در لیگ جهانی درخشش خوبی داشتند چیست؟ گفت: ما تلاش می کنیم والیبال را در این سطحی که هست حفظ کنیم، ما آن چه که در توان داشتیم را گذاشتیم، و همین که در حال حاضر والیبال با 80 درصد منابع دولتی اداره می شود بزرگترین پاداشی است که فدراسیون در اختیار بازیکنان قرار داده است./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.