سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ويژه برنامه هاي شبكه قرآن و معارف سيما در عيد فطر

شبكه قرآن و معارف سيما با تهيه و تدارك ويژه برنامه هايي به مناسبت عيد سعيد فطر ميهمان خانه هاي مخاطبين خود خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ ويژه برنامه ي زنده "ضيافت" كه در گروه اجتماعي و برنامه هاي مستند شبكه قرآن و معارف سيما تهيه و تدارك ديده شده است قرار است در 2 نوبت و روز عيد سعيد فطر و فرداي آن با دعوت از ميهمانان و كارشناسان ويژه مذهبي به صورت زنده و مستقيم از ساعت 9 صبح به مدت 180 دقيقه به روي آنتن اين شبكه برود.
 
از جمله ميهمانان ويژه ضيافت مي توان به  : حجت الاسلام والمسلمين پناهيان (كارشناس مذهبي) ، دكتر محمد حسين رجبي دواني (كارشناس مذهبي)، حجت الاسلام والمسلمين وافي (سرپرست پرجمعيت ترين خانواده جوان ايراني) ، برادران فردي و تاج زاده (قاريان ممتاز بين المللي) و محمد عرب (خواننده تازه مسلمان شده) اشاره نمود.
 
بر اساس اين گزارش ، پخش زنده و مستقيم خطبه ها و نماز عيد فطر رهبر معظم انقلاب و پخش برنامه هاي توليدي ازجمله : عيد عاشقي ، ماه نو و ميان برنامه ها از ديگر برنامه هاي اين شبكه مي باشد كه در عيد سعيد فطر از اين شبكه پخش خواهد شد.
 
لازم به ذكر است؛ تهيه كنندگي برنامه زنده ضيافت بر عهده ميرلوحي و اميري مي باشد و اجراي آن را نيز طباطبايي و صيرفي برعهده دارند./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.