سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرين وضعيت سيل زدگان جنوب کشور؛

اسکان 740 نفر در 130 چادر امداد و نجات مناطق سیل زده

سخنگوی سازمان امداد و نجات از اسکان 740 نفر از آسیب دیدگان منطقه ی سیل زده ی جنوب کشور در 130 چادر خبر داد.

حسین درخشان درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح عملیات امداد رسانی به حادثه دیدگان سیل در منطقه جنوب کشور گفت: از تاریخ 12 مرداد ماه که منطقه ی سیستان، فارس، کرمان و هرمزگان بر اثر بارش های فصلی و آبگرفتگی معابر به تا امروز 15 مرداد ماه با اعزام 25 تیم شامل 185 نفر امداد گر به 980نفر امداد رسانی شد.
 
وی تصریح کرد: همچنین 740 نفر در 130 دستگاه چادر امدادی اسکان داده شدند.

وی با اشاره به اينکه شهرستان های استان فارس، کرمان و هرمزگان و سیستان و بلوچستان در این سیل و آبگرفتگی دچار آسيب شده‌‍اند، گفت: شهرستان سیستان شامل خاش ، ایرانشهر، نیکشهر، سیب و سوران (28روستا)، ساردوئیه و بافت کرمان در 5 روستا، زرین دشت استان فارس در 4 روستا و گوهران هرمزگان در این حادثه دچار خسارت و آسیب شدند.

وی به تخلیه آب 25 واحد مسکونی در چهار زبر و بن دشت  اشاره کرد و گفت: با کمک و تلاش امداد گران منازل مسکونی 25 واحد آسیب دیدگان از آب تخلیه شد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات ازتخلیه اضطراری 6 روستا در سیب و سوران خبر داد و افزود: به علت طغیان رودخانه های فصلی 6 روستای سیب و سوران تخلیه و در روستای چاه نشین خان یک اردوگاه با ظرفیت 60 تخلیه چادر بر پا شده است.

وی در پایان با اشاره به نجات جان 40 نفر از سرنشینان یک دستگاه اتوبوس خاطر نشان کرد: یک دستگاه اتوبوس که در مسیر طغیان رودخانه گلکی گرفتار شده بودند با کمک امداد گران نجات پیدا کردند.

برچسب ها: روستا ، مسکونی ، امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.