سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران 
انديشکدۀ انگليسي "چاتم هاوس" در مقاله اي با عنوان "تعامل با رئيس جمهور جديد ايران" به قلم "ساسان عقلاني" نوشت: شيوه کنوني غرب در تعامل با ايران که بر اساس برداشت هاي غلط است ، موجب مي شود فرصت به وجود آمده از دست برود.
خبرگزاري "آسوشيتدپرس" در گزارش تازه خود اظهار داشته است که پس از مراسم تحليف "حسن روحاني" رييس جمهوري اسلامي ايران و اميد به کاهش تنش ميان ايران و غرب آرامش و ثبات به بازارهاي جهاني نفت نيز بازگشته است.
"نیکلاس برنز" معاون پیشین وزیر امور خارجه آمریکا در مقاله ای که به تازگی در پایگاه تحلیلی اندیشکده "شورای آتلانتیک" منتشر کرده است به جان کری توصیه می کند که برای تعامل مستقیم با ایران گام هایی سازنده بردارد.
شبکه پي بي اس در تحليل سخنان رئيس جمهور جديد ايران گفت وي در کنار تاکيد بر شفاف سازي و تعامل،غرب را به تغيير دادن روش برخورد خود با برنامه هسته اي ايران فراخواند.
چاگ هيگل وزیر دفاع آمریکا به طور تلفنی با عبدالفتاح السیسی همتای مصری اش گفتگو کرد.
روزنامه "جروزالم پست" به نقل از راديو ارتش رژيم صهيونيستي امروز اظهار داشت که شواهد اين گونه نشان مي دهند که "باراک اوباما" رييس جمهور آمريکا ديگر تمايلي به استفاده از گزينه نظامي عليه برنامه هسته اي ايران ندارد.
محمد البرادعي معاون رئيس جمهور مصر بر حمايت خود از مشاركت اعضاي اخوان المسلمين در قانون نويسي جديد اين كشور تاكيد كرد.
"اسکات پیترسون" تحلیلگر روزنامه "کریستین ساینس مانیتور" در مقاله جدید خود با اشاره به خروج قریب الوقوع آمریکا از افغانستان در مورد میزان تاثیر و نفوذ کشورمان در این کشور هسایه به گمانه زنی پرداخته است.
خبرگزاري آنسا ايتاليا گزارش داد "لاپو پيستلي" معاون وزير امور خارجه ايتاليا امروز سه شنبه ششم اوت براي سفري دو روزه به تهران خواهد رفت.
برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.