سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس؛

وزیر پیشنهادی بهداشت امروز به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس می رود

این جلسه به منظور بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت برگزار می‌شود.

محمد حسین قربانی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت وگو با  خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:این کمیسیون در تلاش است تا در روزهای آتی جلسه‌ای را به صورت تخصصی با وزیر پیشنهادی بهداشت برگزار کنند.

 وی تصریح کرد: به احتمال زیاد این جلسه قرار است امروز  ، در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برگزار شود تا به صورت تخصصی و ویژه هم برنامه‌های وی را استماع کنیم و هم دغدغه‌ها، برنامه‌ها و انتظارات کمیسیون را اعلام کنیم.

وی گفت: آنچه که در حال حاضر  از مشکلات حوزه سلامت به شمار می‌رود بحث هزینه بالای درمان در  بیمارستان‌های دولتی است که به طور حتم باید مهمترین اولویت‌کاری وزیر آینده بهداشت، درمان وآموزش پزشکی باشد.

وی یادآور شد: نبود امکان سهل‌الوصول بودن داروها و نبود بیمه همگانی برای مردم،  بیماران را با دغدغه‌های زیادی مواجه کرده است. و باید قانون برنامه پنجم توسعه به اجرا درآید و همه مردم ایران از یک پوشش بیمه‌ای همگانی یعنی بیمه سلامت ایرانیان برخوردار باشند.

 وی افزود: پزشک خانواده و اجرای سطح ۱ و ۲ آن، باید سریعا در دستور کار وزیر آینده بهداشت و درمان قرار گیرد چراکه نبود یک سیستم منظم در این وزارتخانه معضلات جدی را در حوزه سلامت ایجاد کرده است./ع2
برچسب ها: بهداشت ، کمیسیون ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.