سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"فرهاد ظريف" ميهمان عيد فطر "كوي نشاط" راديو ايران

دفتر برنامه هاي طنزراديو ايران براي ايام سعيد عيد فطر برنامه شاد "كوي نشاط" راپيش بيني كرده و تدارك ديده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو ايران اميرعباس اشرف مسئول دفترطنزو تهيه كننده و سردبيرراديو ايران با اعلام اين خبر افزود: اين برنامه به مناسبت  عيد فطر تهيه شده است و شامل آيتم هاي شاد و مفرح و مناسب اين ايام مثل ترانه ويژه عيد فطر ، نمايش هاي موتور سوار خلافكار و قصه گويي طنز با موضوع آزمون استخدامي و ترانه هاي طنز و... است.

اشرف ادامه داد: به  مناسبت همين روز فرهاد ظريف ليبرو و بازيكن تيم ملي واليبال جمهوري اسلامي ايران ميهمان برنامه است و با  بازيگران اين برنامه مثل اردشير منظم ، گيلدا حميدي ، قربان نجفي  ،كريم بياني ، سعيد محبي و ... به صورت طنز و فكاهه به گفتگو مي پردازد و از پيروزي هاي اخير تيم ملي واليبال در مسابقات ليگ جهاني ، همچنين وضعيت خانوادگي و حرفه اي اش سخن مي گويد و در انتها ترانه طنزي با نوازندگي و خوانندگي مهدي امين لاري به اين ملي پوش كشورمان تقديم مي شود.
 
كوي نشاط ويژه عيد سعيد فطر محصول دفتر طنز راديو ايران به سردبيري و تهيه كنندگي امير عباس اشرف ، كارگرداني محمود صابري و نويسندگي محمد اوزي ، شاهرخ باقري نژاد ، عباس محبي و زهرا ادراكي و آهنگسازي مجتبي تيموري و نوازندگي گروه موسيقي و اجراي بازيگران آن و به صدا برداري  علي رضا آزادگان مهر و دستياري  ندا حاجي اسماعيلي روز عيد فطر از  ساعت 16:30 تا 18 از ر اديو ايران پخش مي شود كه شنوندگان مي توانند آن را بر روي موج90 fm دريافت نمايند.

اشرف افزود: شنوندگان و مخاطبان برنامه هاي دفتر طنز راديو ايران مي توانند در ايام هفته ودر زمان پخش برنامه با شماره پيامك 10006609 و پست الكترونيكي  kooyneshat@irib.ir
با برنامه سازان و مسئولان دفتر طنز در ارتباط باشند./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.