سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دایی:

شناختی از سلطانی فر ندارم ولی انتخابش را تبریک می گویم / توپ های لیگ 13 از رده خارج شده اند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با مس کرمان گفت: انتخاب سلطانی فر را به عنوان گزینه وزارت ورزش تبریک می گویم اما شناخت کاملی از وی ندارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی دای سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با مس کزمان گفت: ما بازی سختی مقابل مس خواهیم داشت چون تیم مس با آمدن یاوری شکل واقعی خود را پیدا کرده است. اما ما هم با حمایت تماشاگرانمان برای کسب هر 3 امتیاز به میدان می رویم.
 
دایی در ادامه اضافه کرد: تازه اول فصل است و ما هم مثل اکثر تیم ها هنوز به هماهنگی لازم نرسیده ایم ولی به هر حال باید از تمام بازی ها امتیاز بگییم.
 
وی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: مصدوم تیم ما درحال حاضر فقط مهرداد پولادی است که به این زودی ها نمی تواند برای تیم به میدان برود. اما خوشبختانه برای این بازی نه مصدوم داریم نه محروم.
 
دایی درباره داوران گفت: داوران لیگ ما باید بدون حاشیه و یکنواخت قضاوت کنند تا هیچ کس اعتراض نکند و هیچ تیمی هم به حاشیه نرود.
 
وی در مورد توپ های لیگ سیزدهم اشاره کرد: متاسفانه توپ های این دوره از لیگ برتر از رده خارج شده اند و متعلق به سال های 2007 می باشند و دیگر در سال 2013 کارایی ندارند.
 
دایی افزود: در خصوص بازی با تیم سایپا هیچ صحبتی ندارم. هر تیمی باید در خانه خودش بازی کند، البته به شرطی که شرایط مناسب میزبانی درخور شأن 2 تیم را داشته باشد.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما در دور رقت لیگ برتر 7 بازی در خانه داریم و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که از این مسابقات حداکثر امتیازات را بگیریم که در پایان فصل به مشک نخوریم. البته هنوز در تیمان ضعف هایی وجود دارد مثل عجله کردن در زدن ضربات نهایی و به ثمر رساندن گل.
 
دایی در پایان خاطرنشان کرد: در این روزها انتظارات مردم از دولت جدید بسیار بالاست زیرا آقای روحانی با حداکثر آرائ انتخاب شده است. تمام تلاش این دولت باید این باشد که بتواند مردم را راضی کند./زر
برچسب ها: دایی ، پرسپولیس ، مس کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.