سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حداد در جمع خبرنگاران:

وزراي پيشنهادي خوب هستند / به احتمال زياد اكثر وزرا راي مي‌آورند

رئيس فراكسيون اصولگرايان مبني بر اينكه ارزيابي شما از وزراي پيشنهادي چيست، گفت: به نظر بنده وزراي پيشنهادي خوب هستند و به احتمال زياد اكثر آن‌ها راي خواهند آورد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ غلامعلي حدادعادل نماينده مردم تهران و رئيس فراكسيون اصولگرايان در حاشيه جلسه علني امروز (سه‌شنبه 15 مردادماه)  با حضور در جمع خبرنگاران به تركيب كابينه دولت يازدهم اشاره كرد و گفت: وزراي پيشنهادي آقاي روحاني با استقبال روبه رو شده است.  
 
وي افزود: نمايندگان در حال حاضر مشغول بررسي سوابق و توانمندي‌هاي وزراي پيشنهادي هستند و اميدواريم در هفته آينده دولت جديد بتواند كار خود را آغاز كند.  
 
وي در ادامه به عملكرد وزير پيشنهادي نفت اشاره كرد و گفت: در شرايط فعلي مايل نيستيم كه نسبت به تك تك آقايان اظهارنظر كنم چرا كه مسئوليت فراكسيون اصولگرايان را برعهده دارم و در حال حاضر اين فراكسيون به جمع بندي نرسيده است.  
 
حدادعادل تاكيد كرد: تلاش مي‌كنيم به دولت آقاي روحاني كمك كنيم ولي در مورد اسامي خاص اظهارنظر نمي‌كنم.
 
حداد در ادامه اظهار داشت: فراكسيون اصولگرايان به صورت مرتب تا روز اخذ راي اعتماد جلساتي برگزار خواهد كرد.  
 
اين نماينده مجلس هم‌چنين با اشاره به ديدارش با وزراي پيشنهادي گفت: بيشتر وزراي پيشنهادي با بنده ديدار كردند و شايد حدود ده نفر باشند كه در اين ديدارها برنامه‌هاي خود را مطرح كردند و هم چنين با تعدادي از مسئولان دولت جديد ديدار داشته‌ام.  
 
وي گفت: سعي مي‌كنيم در يك فضاي تفاهم و تعامل به وظيفه خود عمل كنيم.  
 
حدادعادل در پاسخ به سوالي مبني براينكه ارزيابي شما از كابينه آقاي روحاني چيست، گفت: در مجموع كابينه آقاي روحاني خوب است.  
 
رئيس فراكسيون اصولگرايان در ادامه در پاسخ به پرسشي مبني براينكه شما روز گذشته گفتيد كابينه معتدل شود منظورتان چيست، گفت: منظورم اين بود كه عنصر افراطي در آن نباشد اين منظور من بود.  
 
حداد در ادامه در پاسخ به اين پرسش كه مقام معظم رهبري در جمع دانشجويان فرمودند آقاي روحاني خودشان بحث اعتدال را مطرح كردند و معني آن را تبيين كنند آيا اين با معرفي وزراي پيشنهادي اعتدال تبيين خواهد شد يا خير، گفت: كمك كنيد تا اين  مقصود تحقق پيدا كند.  
 
وي در ادامه افزود: اميدوارم اعتدال به سرنوشت جامعه مدني مبدل نشود و مبتلا نشود چون جامعه مدني شعار دولت بعد از دوم خرداد بود و هيچ وقت نه كسي معني جامعه مدني را تبيين كرد و نه كسي معني اصلاحات را ولي به نظر مي‌رسد آقاي روحاني مايلند ديد خودشان را از اعتدال به نحو واضح و شفاف بيان كنند و اين باعث خوشحالي است.  
 
حدادعادل در پاسخ به پرسش باشگاه خبرنگاران مبني براينكه آيا فراكسيون اصولگرايان با وزراي پيشنهادي جلساتي خواهد داشت يا خير گفت: بله خواهد داشت.  
 
وي هم چنين در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبني بر اينكه ارزيابي شما از وزراي پيشنهادي چيست، گفت: به نظر بنده وزراي پيشنهادي خوب است و به احتمال زياد اكثر آن‌ها راي خواهند آورد.
 
نماينده تهران در خصوص جوانگرايي دولت يازدهم گفت: اكثر وزرا مثل خود آقاي روحاني هستند، آقاي روحاني 65 سال سن دارند در نتيجه كساني كه با ايشان همكاري داشتند كساني كه در طول اين سي و چند سال با روحاني بودند نمي‌توانند 30 ساله يا 35 ساله باشند بنابراين نزديك به سن خود آقاي روحاني هستند و اين طبيعي است.
 
وي خاطر نشان كرد: درست كه وزراي پيشنهادي آقاي روحاني جوان نيستند ولي از كارافتاده هم نيستند.  

حدادعادل در خصوص وزراي پيشنهادي سه وزارتخانه فرهنگ، آموزش و پرورش، علوم تحقيقات و فناوري گفت: در اين رابطه نيز اظهار نظر نمي‌كنيم چرا كه در حال بررسي موضوع هستيم و قضاوت زود است.  
 
وي در خصوص احتمال راي آوري همه وزراي پيشنهادي كابينه يازدهم گفت: نمي‌توانيم پيش بيني كنيم اجازه بدهيد مجلس تصميم بگيرد.  
 
رئيس فراكسيون اصولگرايان در پايان خاطر نشان كرد: با دولت آقاي روحاني همكاري خواهيم كرد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.