سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پانصد و شصت و پنجمین جلسه علنی شهر تهران مطرح شد؛

انتقاد اعضای شورای اسلامی شهر تهران از انبوه سازی در باغات کن غرب تهران

پانصد و شصت و پنجمین جلسه علنی شهر تهران صبح امروز با حضور 13 نفر از اعضا در حالی برگزار شد که طی آن اعضا نسبت به مجوز ساخت انبوه در باغات کن غرب تهران انتقاد کردند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهدی چمران ، علیرضا دبیر، حسن بیادی ، عباس شیبانی، مرتضی طلایی، رسول خادم، همزه شکیب، هادی ساعی، پروین احمدی نژاد ، معصومه ابتکار ، معصومه آباد، حبیب کاشانی و احمد مسجد جامعی از حاضرین و محمد علی نجفی و خسرو دانشجو از غائبین جلسه امروز بودند.

در ابتدای جلسه در ابتدای جلسه و در نطق پیش از دستور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران 16 مرداد روز جهاد دانشگاهی و همچنین 17 مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک و یاد شهدای رسانه را گرامی داشت و همچنین پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک گفت.

بر اساس این گزارش در دستور اول این جلسه لایحه یک فوریتی پیشنهاد و معرفی 6 نفر از کارکنان شهرداری تهران به عنوان قائم مقام زی حساب 2 در واحد های تابعه شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت که یک فوریت این لایحه با موافقت اکثریت اعضا به تصویب رسید.
در ادامه جلسه شورای شهر امروز با تذکر  ابتکار رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران در خصوص انبوه سازی در باغات کن غرب تهران این مسئله در دستور کار شورا قرار گرفت.

ابتکار با اشاره به مجوز ساخت انبوه  در باغات کن اظهار داشت: شهرداری قول داده بود باغات کن را حفظ کند و اراضی کن را خریداری کند و تا زمانی که پهنه بندی ها مشخص نشده ساخت و ساز انجام نشود اما ظاهرا شهرداری منطقه 5 در باغات کن مجوز ساخت گرفته که ظاهرا تعاونی است و قصد انبوه سازی دارد.

در ادامه این بحث جاوید معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران که در جلسه امروز حاضر بود در پاسخ به این انتقاد گفت: یکی از کارهای خوب طرح تفضیلی این بود که مشخص کرد باغات کن به طرحهای موضعی نیاز دارد.

 وی  ادامه داد: این تدبیر هم اکنون حاضر در حال انجام است و در حال تهیه طرحهای موضعی باغات کن هستیم و در باغات شمال همت هنوز انبوه و دست نخورده است در حالی که قسمت جنوبی باغات تقریبا از بین رفته است.

جاوید در ادامه اظهار داشت: قبلا اجازه داده می شد تا 4 طبقه در باغات کن احداث شود که با پیگیری شورا در بازبینی طرح تفصیلی تغییر کرد و ما قول می دهیم به طور کامل دغدغه شما را در خصوص تخریب باغات شمال همت برطرف کنیم./ف
برچسب ها: باغات ، کن ، تخریب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.