سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پیام‌هایی جداگانه؛

سرلشکر فیروزآبادی عید فطر را به فرماندهان ارتش‌های اسلامی تبریک گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عید سعید فطر را به مقامات و فرماندهان ارتش‌های کشورهای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سرلشکر "سید حسن فیروزآبادی" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی پیام‌های جداگانه‌ای، عید سعید فطر و حلول ماه شوال ۱۴۳۴ هجری قمری را به فرماندهان و مقامات نظامی کشورهای اسلامی جهان، سفرا و وابستگان نظامی خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در قسمتی از این پیام آمده است: افتخار دارم از سوی خود و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عید سعید فطر، عید بزرگ مسلمانان جهان، عید شکوفایی ایمان و فطرت الهی، جشن اخلاص مسلمین و تعالی روح انسانی و بهار قرآن را به آن فرمانده و نیروهای مسلح و هم‌وطنانتان تبریک و شادباش عرض نمایم.

وی در قسمتی دیگر از پیام تبریک از فیوضات این ماه، ماهی که خداوند باب رحمت را بر فرزندان آدم علی نبینا و آله و علیه‌السلام گشود و کل واژه‌های قرآنی را به سینه مبارک خاتم‌الانبیاء حضرت محمد مصطفی(ص) نازل فرموده اشاره و ضمن آرزوی بهره از این ماه تداوم آن را خواستار شدند.

سرلشکر فیروزآبادی در پایان ضمن ابراز امیدواری در گسترش بیش از پیش در روابط دوستانه و موفقیت و سربلندی ملت‌های اسلامی و قطع ایادی دشمنان اسلام به ویژه صهیونیست‌های اشغالگر و برقراری صلح و آرامش در تمام جهان اسلام برای فرماندهان و مسئولین و خانواده‌ها و همکارانشان سلامتی و سعادت روزافزون را از خداوند رحمان و رحیم مسألت کرده است.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.