سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

برگزاری نخستین همایش بین المللی اکولوژی سیمای سرزمین در ایران

انجمن جهانی اکولوژی سیمای سرزمین در ایران (IALE-Iran) با همکاری دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان نخستین همایش بین المللی اکولوژی سیمای سرزمین ایران را در تاریخ 8 و 9 آبان 1392 برگزارمی کند.

 

به گزارش خبرنگار خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،این همایش که به هدف گسترش و ترویج دانش اکولوژی سیمای سرزمین در کشور و معرفی و توسعه روش­ها و دستاوردهای جدید در این علم برگزار می­شود، به دنبال ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل نظر در بین پژوهشگران و فعالان در این زمینه است.

همچنین تنوع زیستی و حفاظت در مقیاس سیمای سرزمین (ژنتیک، طرح ریزی حفاظت، گونه های غیربومی و موارد دیگر)، تغییرکاربری اراضی، ارزیابی و مدیریت سیمای سرزمین، اقتصاد، سیاستگذاری، مسائل اجتماعی، حقوق، مشارکت های مردمی در مدیریت پایدار سیمای سرزمین از محور های علمی این همایش است.

از دیگر محور های این گردهمایی تغییرات اقلیمی و نقش آن بر ساختار و عملکرد اکوسیستم ها، فرهنگ سازی و حفاظت از چشم اندازهای طبیعی، طراحی محیط زیست و بهسازی منظر و فضای سبز متناسب با تغییرات اقلیمی، مدیریت و پایش آلودگی های زیست محیطی در مقیاس سیمای سرزمین و طراحی و مدیریت منظرهای شهری است.

همچنین علاقه مندان می­توانند مقالات خود را تا تاریخ 31 مرداد ماه سال جاری از طریق سایت همایش به نشانیwww.iale.iran.iut.ac.ir/conference ارسال کنند.

گفتنی است که این همایش در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.