سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آن هاتاوی تهیه کننده می شود!

آن هاتاوی در فیلم قایق نجات اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته ی شارلوت روگان مقابل دوربین می رود و در تهیه ی آن هم همکاری خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران- آن هاتاوی در فیلم قایق نجات اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته ی شارلوت روگان مقابل دوربین می رود و در تهیه ی آن هم همکاری خواهد کرد. امتیاز اقتباس از رمان را استودیوهای فاکس فیچرز و ورکینگ تایتل خریداری کرده اند. داستان هم درباره ی گریش وینتر(هاتاوی) است که درسال 1914 به اتهام قتل محاکمه می شود. 

زن جوان، تازه عروسی بوده که همراه با شوهرش عازم سفری دریایی می شود. وقتی کشتی غرق می شود، آنها و تعدادی از مسافران کشتی سر از قایق نجات در می آورند اما مشکل اینجاست که قایق کوچک است و برای همه ی آنها جای کافی ندارد. 

به همین خاطر به زودی بحث به آب انداختن عده ای از نجات یافتگان بالا می گیرد. فیلمنامه را ویلیام برویلز جونیور می نویسد که در ما دیده می شود. هنوز کارگردانی برای فیلم انتخاب نشده است. 

هاتاوی که در ابتدای سال 2013 برای ایفای نقش فانتین در اقتباس موزیکال تام هوپر از بینوایان برنده ی اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد، این روزها سرگرم آماده سازی خودش برای درام موزیکال دیگری است. نام فیلم ترانه یک است و قرار است جنی لوئیس و جاناتان رایس ترانه های آن را بنویسند. داستان فیلم درباره ی زن جوانی(هاتاوی) است که عاشق موزیسین محبوب برادر بیمارش می شود. نقش موزیسین را جاناتان فلین، هنرمند انگلیسی موسیقی فولک بازی می کند. فیلمبرداری ترانه یک به کارگردانی کیت بریکر- فرویلند در تابستان 2013 در نیویورک انجام می شود./ي2

منبع:ماهنامه دنياي تصوير.
برچسب ها: آن هاتوی ، سینما ، برویلز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.