سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

مشکل اکثر واحدهای تولیدی اردبیل کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش است

استاندار اردبیل گفت: عمده مشکل واحدهای تولیدی استان اردبیل مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش است که اغلب واحدها با این معضل و مشکل گریبانگیر هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد دیروز در جریان بازدید از چند طرح تولیدی و اقتصادی در شهرک صنعتی اردبیل اظهار داشت: اگر بتوانیم با همکاری بانک‌های عامل و خود صاحبان واحدهای تولیدی و کارآفرینی به حل مشکل نقدینگی و همچنین سرمایه در گردش کمک کنیم قطعاً رونق اقتصادی را شاهد می‌باشیم و مشکل سرمایه در گردش نیز با پرداخت تسهیلات مناسب قابل رفع می‌باشد.

وی با بیان اینکه در این بازدید و در گام اول از کارخانه جیران سوت بازدید کردیم که سعی شد مشکل سرمایه در گردش این واحد برطرف شود، تصریح کرد: این واحد تولیدی درخواست صدور مجوز تولید کره پاستوریزه را داده بود که قرار شد سازمان صنعت، معدن و تجارت در این زمینه اقدام لازم را انجام دهد.

نیکزاد خاطر نشان کرد: ما در ادامه بازدیدهای خود از واحدهای تولیدی و صنعتی، از مجموعه آرتا قند کیمیا بازدید کردیم که این واحد نیز از مشکل سرمایه در گردش رنج می‌برد که قرار شد بانک ملی در این زمینه اقدام لازم را انجام دهد.

استاندار اردبیل همچنین در ادامه بازدید خود از شهرک صنعتی اردبیل از پست و خط انتقال برق به شهرک صنعتی اردبیل از طریق رودخانه کمی‌آباد بازدید کرد و مقرر شد ظرف سه ماه آینده ظرفیت تولید برق با افزایش ترانس در این شهرک از 30 مگاوات به 70 مگاوات افزایش یابد.

نیکزاد گفت:‌ همچنان سیاست ما حمایت و دستگیری از تولید داخلی و تلاش برای تحقق حماسه اقتصادی است که به یقین بخش خصوصی می‌تواند در این زمینه یاریگر و دستگیر ما باشد/س.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.