سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير عامل بورس انرژي

نظري به بورس کالا نداريم/معامله پتروشيمي‌ها در بورس کالا

کالاهايي که پايه‌ي انرژي دارند در بورس انرژي معامله مي‌شود و هيچگونه نظري به کالاهاي بورس کالا نداريم.

شاپور محمدي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان مطلب فوق افزود: کالاهايي که ماهيت انرژي دارند در بورس انرژي معامله خواهند شد و کالاهايي که قبلا در بورس کالا پذيرفته و بازار نقد شوندگي خوبي دارند به دليل رعايت حقوق سهامداري بورس کالا و زحمات همکاران بورس کالا به بورس انرژي منتقل شد که حدود 4 الي 5 محصول از بورس کالا منتقل شد.

وي اضافه کرد: همه‌ي کالاهاي انرژي در بورس کالا معامله نمي‌شد يا معاملات آنان بر فراواني نبود و در سال حدود ا الي 2 بار داد و ستد مي‌شدند.

وي تصريح کرد: پتروشيمي‌ها در بورس کالا معامله مي‌شوند و محصولات با پايه‌ي انرژي در بورس انرژي معامله مي‌‌شوند.

محمدي تصريح کرد: ما در پي آن نيستيم که کالاهايي که در بورس کالا بازاريابي خوبي شدند را به بورس انرژي انتقال دهيم بلکه در پي آن هستيم با فعال سازي برخي محصولاتي که کمتر معامله شدند، داد و ستد آنان در بورس انرژي صورت گيرد.

مدير عامل بورس انرژي تصريح کرد: سازمان بورس و اوراق بهادرا مرزبندي را بين دو بورس تعيين مي‌کند و طي جلسه‌اي با حضور بورس کالا و بورس انرژي مرزبندي را مشخص کرده و توافق نامه‌ي مکتوبي ايجاد شده است.

وي خاطر نشان کرد: هيچگونه نظري به کالاهاي بورس کالا نداريم و فقط در مورد کالاهايي که قرار شده در بورس انرژي معامله شوند به مرور از بورس کالا منتقل خواهند شد.
انتهاي پيام/

برچسب ها: بورس ، انرژی ، معامله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.