سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایستگاه آخر مسابقات جام رمضان در غرب پایتخت

رئیس اداره ورزش منطقه 21 خبر داد: مسابقات فرهنگی و ورزشی جام رمضان در رشته های مختلف و ایستگاههای تندرستی بانوان و آقایان به ایستگاه آخر خود رسید.

بیابانی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: اداره ورزش منطقه با اجرای ویژه برنامه ها، مسابقات و ایستگاه های تندرستی برای بانوان و آقایان در رده های مختلف سنی به استقبال ماه مبارک رمضان رفت.
برای بانوان 10 ایستگاه تندرستی و تخصصی بانوان در پارکهای ریما، نرگس، نیلوفر، کمپ مریم و برای آقایان 8 ایستگاه تندرستی  در پارک های افق، نرگس، غزالی ، زمین چمن ، نیلوفر ولایت ورد آورد دایر شد که شور و نشاط اجتماعی و افزایش رضایت مندی خانواده ها را به دنبال داشت.
وی با اشاره به همکاری شهرداری منطقه افزود: با درخواست شهردار منطقه، آکادمی فوتبال در زمین چمن نیلوفر با مربیگری حمید استیلی که سمت مشارو ورزش منطقه را نیز عهده دار است و پایان رأفت در رده های سنی پایه آغاز شد.
بیابانی تأکید کرد:مسابقات  جام رمضان در رشته های بدمینتون، دارت، فوتبال دستی ، تنیس روی میز، شطرنج، دوچرخه سواری و سایر رشته ها با انتخاب تیم های برتر به کار خود پایان داد که جوایز آن بعد از ماه مبارک رمضان اهدا خواهد شد.
رئیس اداره ورش منطقه خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع فرهنگی ورزش، ایستگاههای تندرستی، همایش های خانوادگی با طیف های سنی مختلف به پایان رسید.
امیدوارم شهرداری منطقه با توجه به این نیاز اساس جامعه شهری و پتانسیل منطقه ما را در اجرای هر چه بهتر برنامه های فرهنگی و ورزشی یاری نمایند./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.