سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صحن امام‌زاده معصوم توسعه مي‌يابد

شهردار منطقه 10 گفت: براي تامين رفاه حال شهروندان در استفاده معنوي از اماکن مذهبي و بقعه‌هاي متبرکه طرح مطالعاتي توسعه صحن امام‌زاده معصوم (ع) در دستور کار قرار گرفته است.

فرامرز عظيمي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام اين خبر گفت: نوسازي و مرمت اماکن مذهبي و بقعه‌هاي متبرکه يکي از مهمترين اولويت‌هاي شهرداري تهران است و با توجه به موقعيت فرا منطقه‌اي امامزاده معصوم(ع) و مجاورت آن با مناطق 10، 11،17 زائران زيادي به اين امامزاده معصوم مراجعه مي‌کند که توسعه فضاي صحن آن براي تامين رفه حال اهالي و متناسب با نياز زائران و گسترش فضاهاي خدماتي در دستور کار قرار گرفته است.
وي با اشاره به اجراي اقداماتي عمراني که در طرح مطالعاتي توسعه صحن امامزاده معصوم پيش‌بيني شده است تصريح کرد: مرمت و بازسازي فضاي امامزاده، ساخت سالن اجتماعات، کتابخانه و مراکز تجاري و اداري در اطراف آن از مهمترين اقدامات عمراني است که با هماهنگي اداره اوقاف سازمان ميراث فرهنگي و هئيت‌ امناي امامزاده معصوم در بخش مطالعاتي به صورت يک جامع آينه نگر برنامه ريزي شده است.
وي همچنين درباره نحوه چگونگي اختصاص دادن بودجه براي اجراي اين طرح افزود: با تخصيص اعتبار کار ساخت و ساز شروع مي‌شود البته چون پروسه ساخت و ساز زمان اين بودجه هم بايد به صورت اعتبار سالينه و مشخص براي اجراي اين طرح تخصيص داده مي‌شود.
شهردار منطقه در پايان درباره زمان پيش‌بيني شده براي اجراي طرح توسعه صحن امامزاده (ع) خاطر نشان کرد: کار طراحي مورد نياز انجام شده است و عمليات اجرايي اين طرح در مراحل اوليه تا 5 الي 6 ماهه آغاز مي‌شود و تکميل و بهره‌برداري نهايي آن مستلزم زمان طولاني‌تري است./ف
برچسب ها: شهروند ، اماکن ، مذهبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.