سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ارشاد ،محمد علی آذرشب را چهره ای علمی، فرهنگی و بین المللی عنوان کرد

"محمدعلی آذرشب" از چهره های سرشناس فرهنگی و دانشگاهی کشوراست که در سال ها فعالیت خود صدهها کتاب،مقاله علمی - پژوهشی به رشته تحریر دراورده و در مجامع علمی داخلی و خارجی از اعتباری ویژه ای برخوردار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاداسلامی ، "سید محمد حسینی" در مراسم تجلیل از سه دهه تلاش علمی ، فرهنگی و بین المللی استاد دکتر محمد علی آذرشب در محل سازمان ارتباطات اسلامی برگزار شد ،استاد آذرشب را استادو نویسنده ای توانا در زبان و ادبیات عرب و مشاوری عالم و برجسته دانست . 

وزیر فرهنگ و ارشاد دکتر آذرشب را مشاوری بزرگ دانستند و گفت: از نظرات و نکات دقیق و کارشناسانه استاد اذرشب در جلسات شورای معاونین وزارتخانه در جهت بهبود کار استفاده میشده است . 

حسینی استاد اذرشب را چهره ای علمی که سخنرانی های را ترجمه می کردند به زبان عربی که از خود سخنران نیز دقیق تر و سلیس تر بود . 

وزیر ارشاد استاد اذرشب را مرد میدان مطالعه دانست و گفت اگر افرادی مثل ایشان با این سطح از علم بتوانند در عمل نیز توانایی لازم را در میدان اجرا داشته باشند می شود این دو را باهم ادغام شود کارهای بزرگی انجام شود . 

وی تکریم از استاد اذرشب را وظیفه خود دانست و گفت هرقدر از این استاد تکریم شود کم است و از دانایی و علم استاد کم گفته شده است . 

رییس سازمان و فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در این مراسم گفت : استاد اذرشب را چهره ای فرهنگی و بین المللی خواند و از خدمات وز حمات این استاد که مایه مباهات و افتخار این سازمان است که در خدمت چنین عالمی هستیم . 

خرمشاد استاد اذرشب را در مقام مبلغی که در موقع خدمت به عنوان رایزن فرهنگی در کشورهای سودان و سوریه را رایزنی نمونه یاد کرد و ایشان را در زبان و ادبیات عرب استادی بی نظیر خوانند . 

همچنین در ادامه این مراسم سید محمد حسینی وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی بااهدا لوح از خدمات استاد علی اذرشب تقدیر کرد.

همچنین در این مراسم از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اهدای لوح از خدمات و زحمات دکتر سید محمدحسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامید در چهار سال خدمت ایشان در این وزارتخانه تقدیرکرد./ي2
برچسب ها: وزیر ارشاد ، آذرشب ، حسینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.