سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تابلوهايي که چشمانان را به خود خيره مي‌کند

وقتي از اين دنيا خسته‌ايم به دنبال دستاني مي‌گرديم که دستانمان را بگيرد و از اين همه گناه بيرون بکشاند، چه دستي از دست شهيدان مطمئن تر براي بدست آوردن خدا؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با گذري از کوچه پس کوچه‌هاي شهرمان ديدن تابلوهايي که پر از رمز و راز و حرفهاي ناگفته هستند چشمانمان را به خود خيره مي‌‌کند.
جمعي از پايتخت نشينان اظهار داشتند: سر در کوچه‌هايمان جاي تابلوهاي شهراي همان کوچه‌ها خالي است، فقط نام شهدا بر روي پلاکهاي کوچه‌ها و خيابانها کافي نيست، ارزش و زنده نگهداشتن ياد شهدا خيلي بيشتر از يک نام خالي بدون عکس و  جزئيات شهادت است و تابلوهايي که نصب مي‌شوند نام شهداي همان معابر نيستند.
حسين بياتاني شهردار ناحيه يک منطقه هشت در اين خصوص گفت: در جهت تکريم خانواده شهدا و حفظ ارزش‌هاي انقلاب و يادبود اين عزيزان و زنده نگه‌داشتن ياد وو خاطرشان تابلوهاي شهيدان در محدوده ناحيه يک نصب گرديد و اين طرح  مورد رضايت شهروندان قرار گرفت.
گفتني است نصب تابلوهاي شهدا با جزئيات شهادت و عکس آنان، زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي 8 سال دفاع مقدس و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت را در ذهن ما چندين برابر مي‌کند./ف
برچسب ها: خیره ، تابلو ، شهردار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.