سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره شکوفا فرصتي براي معرفي خدمات الکترونيکي محلات

معاون فناوري اطلاعات اداره کل برنامه‌ريزي و توسعه شهري شهرداري تهران در جلسه‌ هماهنگي جشنواره شکوفا در منطقه يک تاکيد کرد. با اجراي اين جشنواره در سطح 374 محله خدمات الکترونيکي شهر معرفي مي‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در جلسه هماهنگي جشنواره شکوفا در منطقه يک با حضور مسعود سيرتي معاون فناوري اطلاعات اداره کل برنامه‌ريزي و توسعه شهري شهرداري تهران محسن جلالي فراهاني معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه يک، صفايي پور دبير علمي کانون وبلاک نويسي، مديران اجتماعي نواحي دهگانه، مديران محلات و مديران خانه‌اي it محلات بيست و ششگانه منطقه 1 در سالن اجتماعات معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه يک برگزار شد.
در اين جلسه که با هدف تشريح دستورالعمل اجرايي دومين جشنواره شکوفا و انتقال و بررسي کمبودها و مشکلات  آتي تشکيل شد، سيرتي با بيان اينکه رسالت جشنواره شکوفا زير ساختي است ادامه داد: اولويت اين جشنواره علاوه بر راه اندازي و عضو گيري کانون 7 گانه‌اي آي‌تي شامل بازي‌اي رايانه‌اي، وبلاگ نويسي، برنامه نويسي موبايل، توسعه مهارت‌هاي رايانه‌اي، طراحان گرافيکي، رسانه‌اي ديجيتال و رباتيک در سطح محلات، معرفي سامانه‌ها و خدمات الکترونيکي در سطح محلات است.
وي به اهميت فرهنگ‌سازي استفاده از امکانات الکترونيکي براي شهروندان اشاره کرد و گفت: در صورت گسترش فعاليتها حتما در آينده مي‌توان وعده شهر الکترونيک را محقق کرد تا شاهد کاهش در زمينه سرعت در کارها باشيم.
در ادامه جلالي معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه يک شهرداري تهران و دبير اجرايي کانون وبلاگ نويسي جشنواره شکوفا گفت: منطقه يک به عنوان ميزبان و دبير خانه اجرايي کانون وبلاگ نويسي در جشنواره شکوفا، براي پيشبرد اهداف در خصوص فعاليتهاي خانه‌هاي آي‌تي از هر گونه سعي و تلاش دريغ نخواهد کرد و از هر توان و ظرفيت‌هاي موجود براي اجراي هر چه بهتر اين جشنواره بهره برد.
وي همچنين به لزوم مقوليت کانون وبلاگ نويسي در سطح منطقه يک به عنوان دبيرخانه اين کانون در جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: خانه‌هاي آي‌تي محلات منطقه تشکلي مردمي و داوطلبانه است که مي‌تواند در جهت ايجاد هم انديشي مجازي، جمع‌آوري ايده‌اي شهروندان، گسترش شهر الکترونيک و شهروند الکترونيک پيشرو باشد.
اجراي دومين جشنواره شکوفا در کانون‌هاي 7 گانه ذکر شده و در سطح محلات شهر تهران از تير ماه آغاز شده و شهروندان و علاقه‌مندان براي کسب اطلاعات بيشتر به آدرس الکترونيکي mytehran.ir مراجعه کنند./ف
برچسب ها: الکترونیک ، فعالیت ، شکوفا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.