سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

موسوعه امام مهدی(عج) در 10 جلد منتشر می‌شود

رئیس پژوهشکده علوم و معارف حدیث پژوهشگاه قرآن و حدیث از انتشار موسوعة امام مهدی(عج) در 10 جلد تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام سید محمد کاظم طباطبایی با اشاره به تاریخچه تشکیل پژوهشکده علوم و معارف حدیث اظهار کرد: گروه‌های مختلفی همچون رجال، تصحیح و احیای متون در این پژوهشکده فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر 74 نفر در این پژوهشکده فعالیت می‌کنند که 60 نفر از آنها جزو پژوهشگران با تحصیلات سطح چهار حوزه، کارشناسی ارشد و دکترا محسوب می‌شوند.

رئیس پژوهشکده علوم و معارف حدیث پژوهشگاه قرآن و حدیث با بیان اینکه تاکنون 650 عنوان پژوهش در این پژوهشکده منتشر شده‌اند گفت: این عناوین در قالب بیش از 400 هزار صفحه در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: طی این مدت 900 مقاله تخصصی در موضوعات حدیثی هم توسط پژوهشگران این پژوهشکده تدوین شده‌اند.

وی اضافه کرد: 90 طرح پژوهشی در حال حاضر در حال انجام هستند که برخی از آنها جزو پروژه‌های کلان مانند احیای آثار شیخ صدوق محسوب می‌شوند.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف حدیث پژوهشگاه قرآن و حدیث با بیان اینکه این پژوهشگاه تاکنون چند بار موفق به کسب جوایز کتاب‌های سال جمهوری اسلامی و حوزه علمیه شده است گفت: امیدواریم مجموعه پژوهشگاه‌های دارالحدیث در نشر علوم و معارف قرآنی و حدیثی موفق باشند./س

برچسب ها: قم ، انتشار ، موسوعه ، امام ، زمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.